הילד מבני-ברק ש"נאנס על-ידי 4 פלסטינים" - שיקר

4 עצורים פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים, נעצרו אתמול בחשד ל"אונס מזעזע" של ילד בן 11 בבני-ברק לאורך תקופה ארוכה - אולם היום הודה הילד בחקירתו כי בדה את הכול מלבו

לאחר שאתמול (ג') בצהריים דווח בהרחבה כי 4 שוהים פלסטינים בלתי חוקיים נעצרו בחשד שאנסו קטין מבני-ברק, הכו אותו וביצעו בו מעשים מגונים במשך תקופה ארוכה, היום (ד') מתברר: בן ה-11 בדה את הכול מלבו. 4 החשודים שוחררו לביתם.

הפלסטינים, כך פורסם אתמול, עבדו באולם אירועים בעיר. הם נחשדו כי ביצעו את המעשים בילד מספר פעמים בשבועות האחרונים, במבנה בעיר שבו התגוררו.

במשטרה מסרו אתמול כי הם פיתו אותו באמצעות סוכריות וכי "מעשה הזוועה" נחשף לאחר שהילד סיפר לאחיו הגדול על שאירע. שופט בית משפט השלום בתל-אביב אף הגדיל לעשות והוציא צו איסור פרסום גורף על פרטי הפרשה.

הבוקר הובא הילד שוב לחקירה אצל חוקרי ילדים, ובשלב מסוים נשבר והודה בפני החוקרים: המצאתי את כל הסיפור, הם לא נגעו בי. בית המשפט שיחרר את 4 הפלסטינים שנחשדו במעשים.

עו"ד אורי קינן, שמונה לייצג את אחד החשודים מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי "בית משפט היה חייב לקחת ברצינות יתר את טענות החשודים לפיהן הם חפים מפשע, ולתת לחקירה למצות את עצמה לפני שמאריכים מעצר של חשודים".