חנן מור: רווח נקי של 11.3 מיליון שקל בשנת 2010

תחלק דיבידנד בהיקף של 3.8 מיליון שקל ■ הכנסות קבוצת חנן מור הסתכמו בשנת 2010 ב-138 מיליון שקל

הכנסות קבוצת חנן מור הסתכמו בשנת 2010 ב-138 מיליון שקל, הנובעים ממסירה של 129 דירות וקרקעות בישראל ו-29 דירות בחו"ל. הרווח גולמי הסתכם במהלך השנה החולפת ב-39 מיליון שקל (28% שיעור הרווח הגולמי), אשר רובו הגיע מפרויקט תלמי מנשה שבו נמסרו השנה 105 יח"ד. הרווח התפעולי של הקבוצה עמד בשנת 2010 על 24.4 מיליון שקל.

"אנו גאים לדווח על עוד שנת שיא, שמהווה שנה שלישית ברציפות אותה מסיימת הקבוצה עם רווח נקי בשורה התחתונה" אמר חנן מור, יו"ר הקבוצה. "במהלך השנה החולפת נרשמה עליית מדרגה משמעותית בהיקפי הפעילות של הקבוצה עם זכיות במכרזים בנתניה רחובות יבנה ובמצליח. בסך הכל מעורבת כיום הקבוצה ב-7 פרויקטים שונים ברחבי המדינה שבהם 980 יח"ד" ציין מור.

"אנו לא רק צומחים בהיקפי הפרויקטים, אלא גם נהנים מתנופת שיווק. עד כה מכרה הקבוצה כ-505 יח"ד מתוך הפרויקטים המשווקים כעת. במהלך השנה החולפת לבדה מכרה הקבוצה 160 יח"ד בתמורה כוללת של 213 מיליון שקל".

עוד ציין מור, "אנו שמחים לשתף את בעלי המניות שלנו בהצלחה העסקית ומכריזים על דיווידנד בהיקף של 3.8 מיליון שקל (30 אגורות למניה). מדובר בשנה השנייה ברציפות בה אנו מחלקים חלק מרווחינו לבעלי המניות, ואנו גאים על מסורת זו".

עמי בשירי, מנהל הכספים של קבוצת חנן מור: "הקבוצה נהנית מאיתנות פיננסית גבוהה שבאה לידי ביטוי, בין היתר, בקופת מזומנים בהיקף של 35 מיליון שקל נכון לסוף דצמבר, שתשמש את החברה כמנוף לפיתוח וצמיחה עתידית. בחודש החולף זכינו מחדש לאמון גדול מצד שוק ההון, ולביקושים גבוהים במיוחד בהנפקת אגרת חוב (סדרה ד') במהלכה גייסנו כ-59 מיליון שקל".

כחלק ממדיניות האחריות החברתית והקוד האתי שהתוותה הקבוצה, החברה מקצה סכום בשיעור של 2% מהרווח השנתי לאחר מס של שנת 2010 לטובת תרומה וטיפוח חיי הקהילה. זאת בנוסף, לפעילויות ההתנדבותיות בה מעורבים מנהלי ועובדי הקבוצה במשך השנה.