חיים רמון על אהוד ברק: "האיש הכי מושחת בפוליטיקה"

יו"ר מועצת קדימה תוקף בחריפות את שר הביטחון בראיון לקול ישראל: "מבקר המדינה קבע כי ברק קנה שלטון בכסף" ■ קורא לברק ללכת הביתה "ולהסיר את נוכחותו המטרידה"

פעם הם היו חברים באותה מפלגה, אבל היום חיים רמון לא מהסס להגיד בקול רם את מה שהוא חושב על אהוד ברק. יו"ר מועצת קדימה תקף בחריפות את שר הביטחון בראיון לקול ישראל, ומכנה אותו: "האיש הכי מושחת שדרך על במת הפוליטיקה בישראל מאז ומעולם".

"מבקר המדינה קבע שברק קנה שלטון בכסף. הוא הכי מושחת והכי נהנתן שהיה בפוליטיקה הישראלית ואין רבב שלא דבק בו", אמר רמון, זאת בעקבות הסערה בפרשת מימון נסיעות של אנשי ציבור לחו"ל.

רמון ציין מספר פרשות שנוגעות לשר הביטחון ביניהן פרשת העמותות, בה לדברי רמון "הגיעו חשבונות הבנק של השר ברק למאות אלפי דולרים ואיש אינו יודע מה עלה בגורלם. בנוסף, לא מכבר נחשפה פרשת החברה שהקימה אישתו כשברק הוא זה שארגן זאת".

"הוא בילה בפריס עם רעייתו ארבעה ימים בעלות של עשרים אלף שקלים ללילה על חשבון המדינה", מזכיר רמון את שהייתו של ברק בצרפת במסגרת תערוכת הסלון האווירי בשנת 2009.

רמון סיים את דבריו בקריאה לברק כי "יילך הביתה ויסיר את נוכחותו המטרידה הפוגעת תפקודית ומוסרית בפוליטיקה בישראל".

ממקורבי ברק נמסר כי "חיים רמון הוא עבריין מין מורשע, שניסה להידחף מחדש בחסות נורמות השלטון הפסולות של קדימה ולהיכנס אל צמרת ממשלת ישראל. שר הביטחון נאלץ לבלום את ניסיון האיוולת הזה, ומאז קשה לו לקבל מרמון מחיאות כפיים. רמון זקוק לרחמים, רחמים בלבד".