התחממות בדרום: צה"ל תקף הלילה בדרום רצועת עזה

חיל האוויר תקף רכב ובו חוליית פעילי חמאס שתכננו לחטוף מטיילים ישראלים בסיני לקראת חג הפסח ■ הפלסטינים דיווחו: 3 בני אדם נהרגו ואדם נוסף נפצע בינוני-קשה

כוננות לקראת החג: חיל האוויר תקף הלילה בדרום רצועת עזה חוליית מחבלים שתכננה לחטוף מטיילים ישראלים לקראת פסח. על-פי מקורות פלסטינים, 3 בני אדם נהרגו בתקיפה, ואדם נוסף נפצע בינוני עד קשה.

החוליה אותרה בפעילות משותפת של צה"ל והשב"כ, לאחר שתכננה לחטוף ישראלים בסיני ובישראל לקראת תקופת החגים. כלי טיס של חיל האוויר זיהה את המחבלים שנסעו ברכב באזור חאן יונס וירה לעברם. מדובר צה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה במטרה.

על-פי מקורות פלסטינים, מהירי נהרגו 3 בני אדם ואדם נוסף נפצע באורח בינוני-קשה. על-פי דיווחים חמאס אישר כי חברי החוליה שנהרגו פעלו בשורותיהם. בנוסף דווח כי אחד ההרוגים הוא בכיר בזרוע הצבאית של החמאס.

"יכולים לפגוע בכל מקום בישראל"

הג'יהאד האיסלאמי, שהיה אחראי לירי טילי הגראד בשבוע שעבר לעבר אשדוד ואשקלון, הזהיר אתמול כי ביכולתו לפגוע בכל מקום במדינת ישראל באם יימשכו התקיפות ברצועת עזה. "נגיב על פשעי האויב נגד בני עמנו", איים דובר הארגון אבו אחמד.

"ההסכמה על הרגיעה אין משמעותו הכרה במצב הקיים", הדגיש אבו אחמד והבהיר: "הארגון אינו זקוק לאישור מאף אחד על מנת להגיב על פשעי האויב. הזכות להגיב לאויב קיימת בידי כל הפלגים - לא רק פלג אחד".