השיחה: גד פרופר וסמי סגול נפגשים בחתונה של פדרמן

עמי פדרמן חגג את חתונת בנו ■ ד"ר אייל וינקלר חגג יום הולדת 50 ומינוי חדש ■ לב לבייב חגג דוחות שנתיים ■ וגם: את מי הצליחה לגייס ג'ודי שלום-ניר-מוזס?

גרינבוים מגבש בירושלים

ביום חמישי בבוקר עשו דרכם לעיר הבירה, אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום-נוקיה ועמו 25 ממנהליה הבכירים של החברה ליום גיבוש. הלוקיישן נבחר על-ידי גרינבוים במטרה להפגיש את המנהלים עם ערש היהדות וללמוד מהאומץ, החזון והאמונה של מנהיגי העבר.

ניר ברקת, אילן גרינבוים, יום גיבוש הנהלת יורוקום-נוקיה בבירה / צלם דניאל כהן
 ניר ברקת, אילן גרינבוים, יום גיבוש הנהלת יורוקום-נוקיה בבירה / צלם דניאל כהן

ניר ברקת ואילן גרינבוים

את הבוקר פתחה החבורה עם ראש עירית ירושלים, ניר ברקת, ושמעה ממנו על המעבר מהעולם העסקי לזירה הפוליטית המורכבת ועל השינויים שהוא מנסה להוביל בירושלים. עוד בלו"ז: סיור באתר עיר דוד, וארוחה במסעדת קדמא אל מול שער יפו.

חתונה תיירותית

ביום חמישי בערב, אולם הנשפים של מלון דן פנורמה בתל-אביב, לבש חג. עמי פדרמן, מבעלי המלון, חיתן את בנו, רון פדרמן, עם בחירת ליבו שירן ליטבק, בתם של מי שכיהן כמנכ"ל משרד התיירות בעבר, דוד ליטבק ורעייתו אירית. שיחת הערב הייתה כמובן משחק הכדורסל של מכבי תל-אביב מול קאחה לבורל מספרד שנערך במקביל בהיכל נוקיה והאורחים טרחו להתעדכן בתוצאות.

משפחות פדרמן וליטבק, חתונת רון פדרמן עם שירן ליטבק / צלם יוסי זליגר
 משפחות פדרמן וליטבק, חתונת רון פדרמן עם שירן ליטבק / צלם יוסי זליגר

משפחות פדרמן וליטבק

בין 650 המוזמנים נצפו: איך לא - שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, סילבן שלום וג'ודי, שרגא ברוש, יצחק (בוז'י) הרצוג, אבישי ברוורמן, דני וג'ניס גילרמן, משה טרי, לאון ואודי רקנאטי, אלי פפושדו, רון לובש, ג. יפית, משה טרי, דוד פתאל, גד פרופר, סמי סגול ועוד.

וינקלר מרקיד

ביום שישי בערב, במועדון ה"מרקיד" בתל-אביב, הפלסטיקאי ד"ר אייל וינקלר מציין שני אירועים משמעותיים: הגיעו לגיל 50 ומינויו למנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית-החולים שיבא. החברים הפתיעו את וינקלר והזמינו את הזמר האהוב עליו רון שובל.

יעקב פרי, אייל וינקלר, יום הולדת 50 לוינקלר / צלם יוסי זליגר
 יעקב פרי, אייל וינקלר, יום הולדת 50 לוינקלר / צלם יוסי זליגר

יעקב פרי ואייל וינקלר

החבר יעקב פרי הביא לחתן השמחה את הספר Toys for boys, המציג צעצועים יוקרתיים למבוגרים, פלוס טיפ שבסופו של יום, הקריירה חשובה אבל אסור לשכוח את הנאות החיים. ריקדו: פרופ' זאב רוטשטיין ראובן שפיגל, גיל אגמון, אלדד תמיר, עו"ד ארי שמאי, דב קליין, ד"ר ציפי שטראוס, נועם לניר, עו"ד חנינא ברנדס ועוד.

לב שמח בחלקו

לב לבייב, יו"ר אפריקה ישראל, ואיזי כהן, מנכ"ל החברה כינסו את הנהלת החברה ועובדיה ביום חמישי האחרון, יום פרסום הדוחות הכספיים לשנת 2010, במלון קראון פלאזה תל-אביב. לבייב בחר להתייחס בדבריו לאמרה "תחשוב טוב יהיה טוב", וסיפר כי הוא מאמין שאדם צריך להיות תמיד שמח בחלקו, ובמיוחד בימים קשים, על מנת שהשמחה תוכל להתקרב לפתחו.

לב לבייב, רונן גינזבורג, יום פרסום הדוחות הכספיים לשנת 2010 / צלם איל יצהר
 לב לבייב, רונן גינזבורג, יום פרסום הדוחות הכספיים לשנת 2010 / צלם איל יצהר

לב לבייב ורונן גינצבורג

הנהלת החברה ניצלה את ההזדמנות להרים כוסית לפסח ולהודות לנוכחים. הגיעו: רונן גינצבורג, מנכ"ל דניה סיבוס, אברהם (נובו) נובוגרוצקי, מנכ"ל אפריקה תעשיות, אבי מוטולה, מנכ"ל נגב, אורן הוד, מנכ"ל אפריקה מגורים, רון יריב ועוד.

ג'ודי מגייסת

אשת ממלא-מקום ראש הממשלה, ג'ודי שלום-ניר-מוזס, נשיאת עמותת "חום", הובילה ביום חמישי, ביחד עם ניסים משעל, את שידורי "רדיו ללא הפסקה", שהוקדשו באותו היום לגיוס תרומות לילדים רעבים לקראת חג הפסח. סה"כ גויסו למעלה מ-2 מיליון שקל. באולפן ישבו: שמואל פרנקל וחגי גולן, ושירלי זילכה התנדבה לסייע בהפקה וישבה עם הטלפניות. בין התורמים: משה ממרוד (18,000 שקל), אילן גרינבוים (18,000 שקל), עופר נמרודי (15,000 דולר), אלי פפושדו (10,000 שקל), יגאל ושירלי זילכה (18,000 שקל), אפי רוזנהויז (חבילות מזון בשווי 80,000 שקל), משה אדרי (30,000 שקל), אלונה ברקת (10,000 שקל), רמי אונגר (5,000 שקל), ארז מלצר (5,000 שקל), מודי כידון (5,000 שקל), שלמה נס (10,000 שקל) ועוד.

סיפור על פגישה במטוס

ביום חמישי בבוקר, במטוס אל-על בואינג 737, אליעזר שקדי, מנכ"ל אל-על, ואיריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, נפגשים כדי לציין את סיכומו של פרויקט "הסיפור שלנו".

אירס בראל, אליעזר שקדי, מיכל שלו, סיכום פרוייקט
 אירס בראל, אליעזר שקדי, מיכל שלו, סיכום פרוייקט

איריס בראל, אליעזר שקדי ומיכל שלו

הסופרת מיכל שלו, שנרתמה לפרויקט, הגיעה לאירוע יחד עם בעלה גונן אוסישקין המשמש כראש אגף בחטיבת המסחר באל-על.

הסטטוסים שלהם:

Shai Babad מעדכן בשמחה רבה שאחותו מתחתנת. החברים מאחלים המון מזל טוב

Sefi Shaked חושב שדבר ראשון חייבים לפטר את המאפרת של שרה נתניהו