בעלי המניות של רשת הזרימו 10 מיליון שקל נוספים לחברה

אודי אנג'ל ומיכאל שטראוס נענו לבקשת רשת לסייע בכיסוי הפסדיה ■ בעלי מניות אחרים בזכיינית ערוץ 2, ובהם אביב גלעדי ופולאר תקשורת, הודיעו כי לא ישתתפו יותר בהזרמה

בעלי המניות של זכייני ערוץ 2 רשת הזרימו 10 מיליון שקל לחברה. בעל השליטה בזכיינית, אודי אנג'ל, ובעל המניות, מיכאל שטראוס, נענו בימים האחרונים לבקשת הזכיינית מדצמבר האחרון והחליטו להזרים את הסכום הנוסף לזכיינית, המשדרת בימים ראשון עד שלישי בערוץ 2.

הפסדה של רשת בשנת 2010 עמד על כ-20 מיליון שקל, כך לפי גורמים בשוק התקשורת. זאת לאחר שבשנת 2009 הוא האמיר כמעט ל-100 מיליון שקל.

מדובר בהזרמה השלישית של רשת בתקופה האחרונה. במהלך 2010, בגין שתי בקשות להזרמה מבעלי המניות, הזרימו בעלי המניות של הזכיינית כבר 20 מיליון שקל.

נכנסת לטלוויזיה הרב-ערוצית

אנג'ל ושטראוס הם בעלי המניות היחידים שמשתתפים בהזרמה לזכיינית, זאת לאחר שבעלי המניות האחרים - אביב גלעדי ופולאר תקשורת - הודיעו כי לא ישתתפו יותר בהזרמה. גלעדי עצמו, המחזיק 20% ממניות הזכיינית, אינו שותף כלל למתרחש בה או לתהליכי קבלת ההחלטות.

בימים אלה החלה הזכיינית בהפקה השאפתנית של העונה השנייה של "המירוץ למיליון", שאמורה לעלות במהלך השנה. מדובר בהפקה שעלותה כמה מיליוני שקלים.

כמו כן, בקרוב אמורה רשת לקחת חלק בשני ערוצים חדשים בטלוויזיה הרב-ערוצית - לראשונה בתולדותיה - ערוץ "אחלה" (ראו ידיעה במדור זה) והערוץ הערבי הייעודי, שם היא מחזיקה בשותפות של 10% בקבוצה היחידה המתמודדת.

ברשת סירבו להתייחס.

מניות רשת
 מניות רשת