הנקראות ביותר

קניון אבנת חונך קומת מותגים: השקיע בה 120 מיליון שקל

בין השאר נכנסו לקניון H&M, טופ שופ, ברשקה, פול אנד בר ועוד ■ מנכ"ל הקניון, דני טורקניץ: "המהלך יהפוך את הקניון לאייקון שיגרום לקהל גם מערי השרון וגם מצפון ת"א להגיע אלינו"

קניון אבנת בפתח-תקווה חנך היום (ג') קומת מותגים חדשה בהשקעה של 120 מיליון שקל. מדובר בקומה בגודל 7,000 מ"ר מסחרי, שתאכלס 42 עסקים, מתוכם 39 עסקים חדשים בקניון.

עם פתיחת הקומה החדשה יעמוד השטח המסחרי של הקניון על 37 אלף מ"ר, ויפעלו בו 184 עסקים.

בין העסקים החדשים שנכנסו לקניון נמנים רשת H&M, טופ שופ, ברשקה, פול אנד בר, אלדו, HDL, אימג'ינריום, פיילס, אדידס, אמארו. 7 קמיצ'י (חנות ראשונה בארץ), בילבונג, סיגל דקל, רונן חן, טימברלנד, ריפליי וקפה גרג. גם המותג אמריקן איגל צפוי להיכנס לקניון בתחילת 2012.

לדברי דני טורקניץ, מנכ"ל הקניון, "ריכזנו מותגים מאוד חזקים של מאס מרקט בקומה העליונה כדי להביא לשם טראפיק מאוד גדול. הפכנו לקניון הכי גדול באזור ולקניון עם ריכוז המותגים המובילים הכי גדול בארץ. הקניון מעניק כעת מחד תחושה של חו"ל ומאידך תחושה של משפחתיות. המהלך כל-כך משמעותי, ואני משוכנע שהוא יהפוך את הקניון לאייקון שיגרום לקהל גם מערי השרון וגם מצפון תל-אביב להגיע אלינו".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות