מנורה מסמנת את תחומי הבריאות: "נפתח מוצרים חדשים"

כחלק מהמאמץ ליצור לעצמה שם מרכזי יותר בתחום ביטוח הבריאות, מנורה חברה לבית החולים אסותא להשקת "אקדמיה לבריאות" לסוכני ביטוח

קבוצת הביטוח מנורה מבטחים, בניהול מוטי רוזן, מעבירה הילוך בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד. החברה, שאינה נמנית עם השחקניות המרכזיות והמובילות בתחום ביטוחי הבריאות, צפויה לרכז מאמצים במטרה לזכות בנתח גדול יותר בתחום הבריאות והסיעוד בדגש על פעילויות הבריאות לפרט. נציין כי רוזן שימש בתפקידו הקודם כמנכ"ל קבוצת הביטוח הראל, שלאורך שנים מובילה את שוק ביטוחי הבריאות, והוא מביא עמו היכרות ומומחיות רבות בתחומים הללו.

באקדמיה עם אסותא

במסגרת זו בכוונת החברה להמשיך במהלך מובנה ומאומץ לשדרוג התשתית בביטוחי הבריאות והסיעוד בחברה, ובמסגרת זו לשפר ולחדש את היצע הפוליסות שלה, שיפור המערכים בתוך החברה ועוד.

כחלק מהמאמץ ליצור לעצמה שם מרכזי יותר בתחום ביטוח הבריאות, מנורה חברה לבית החולים אסותא להשקת "אקדמיה לבריאות" לסוכני ביטוח. מדובר בשורת מפגשים מקצועיים להעשרה ולהעמקה של הידע בנושאים המשיקים לעולם הביטוח, מפגשי מומחים וכן הכשרת מכירות - סדנת מכירות ייחודית וחדשנית למינוף המפגשים עם הלקוחות. יו"ר אסותא הוא פרופ' שוקי שמר והמנכ"ל הוא ד"ר איתן חי עם. מנהל תחום הבריאות במנורה הוא חיים טביבי.

בשנת 2010 מנורה רשמה בתחום הבריאות פרמיות בהיקף של כ-266 מיליון שקל והציגה רווח כולל לפני מס של כ-13.4 מיליון שקל. ב-2010 תחום הבריאות והסיעוד הניב כ-65 מסך הפרמיות שרשמה מנורה, וכעת בכוונתה להגדיל את השיעור האמור באופן ניכר. בדוחותיה ל-2010 החברה ציינה כי בין יעדיה האסטרטגיים היא תפעל "לפיתוח מוצרים חדשים בתחום הבריאות תוך מתן מענה מתקדם לצורכי המבוטחים בתחום הבריאות".