רשמית: קוקה-קולה הפסיקה את ההתקשרות עם וויין רוני

הפרשיות השונות שבהן היה מעורב חלוץ מנצ'סטר יונייטד גרמו לחברת המשקאות לא לחדש את החוזה עם השחקן, שהכניס לכיסו כ-600 אלף ליש"ט בשנה

קוקה קולה החליטה באופן רשמי להפסיק להשתמש בוויין רוני, חלוץ מנצ'סטר יונייטד, כפרזנטור שלה. "החוזה שלנו עם וויין הסתיים בסוף 2010, והחלטנו בצורה משותפת עם השחקן לא להאריך אותו", נמסר היום (ד') בהודעה רשמית של חברת המשקאות. רוני מפרסם את קוקה קולה מאז 2007.

כבר באוקטובר האחרון, למרות שעדיין היה קיים חוזה בין הצדדים, החליטה קוקה קולה לא להשתמש בדמותו של רוני לקמפיין עבור המותג "קולה זירו". התקשורת האנגלית טענה כי ההחלטה נלקחה על-ידי קוקה קולה בעקבות "התנהגותו המגעילה" של רוני: מספר שבועות לפני אותו פרסום, דיווחה המדיה הבריטית בהרחבה על פרשה שבה בגד רוני באשתו ההרה עם נערת ליווי.

"הגרדיאן" מדווח היום כי מלבד פרשת נערת הליווי, סיבה נוספת להחלטה של קוקה קולה לא לחדש את החוזה עם רוני היא התמונות המביכות שלו שפורסמו בשנה האחרונה, בהן הוא מתועד כשהוא מעשן סיגריות ומטיל את מימיו ברחוב.

החוזה של רוני עם קוקה קולה הכניס לכיסו כ-600 אלף ליש"ט בשנה. עם זאת, אין צורך לדאוג לכוכב של יונייטד, שחתם לפני מספר חודשים על הארכת חוזה במועדון עבור סכום מוערך של 180 אלף ליש"ט בשבוע.