סיאלו מזנקת 6%: חתמה על הסכם שיווק בלעדי עם ADC

במסגרת ההסכם התחייבה ADC למכור 225 מערכות דנטליות במהלך תקופה של שלוש שנים

חברת סיאלו הודיעה היום (א') כי התקשרה בהסכם שיווק והפצה עם חברת A.D.C Company, על-פיו מונתה ADC כמפיצה ומשווקת בלעדית ברוסיה, אוקראינה וקזחסטן לציוד והשיטות של החברה לטיפולי שורש וביצוע שתלים דנטלים.

במסגרת ההסכם, ועל מנת לשמור על הבלעדיות שהוענקה לה במדינות ההסכם, התחייבה ADC למכור סה"כ 225 מערכות דנטליות במהלך תקופה של שלוש שנים ממועד חתימת ההסכם. אי עמידה ביעדי המכירות כאמור, תביא לשלילת הבלעדיות של ADC במדינות ההסכם. שיווק המערכות הדנטליות במדינות ההסכם כפוף לכך ש-ADC תקבל את האישורים הרגולטורים הנדרשים על-ידי מדינות ההסכם לשיווק המערכות הדנטליות.

איציק הניג, מנכ"ל חברת סיאלו, ציין "זוהי אבן דרך משמעותית נוספת לסיאלו, כאשר אנו מתחילים בשיווק והפצה של מערכות החברה והשתלים הדנטלים הייחודים שפיתחנו. סיאלו ממשיכה לחדור לשווקים חדשים בעלי פוטנציאל, על ידי התקשרות עם חברות מובילות בעלות ניסיון רב והצלחות מוכחות בטריטוריות הנבחרות".

ADC הינה ישראלית פרטית העוסקת ברוסיה באמצעות חברות בנות בשלושה תחומים: הפצת שתלים דנטלים ומוצרים רפואיים בתחום הדנטל והחניכיים, תרגום לרוסית והוצאה לאור של ספרות מקצועית בתחום הדנטל, והפקה וארגון כנסים מקצועיים בתחום הדנטל.

החברה דיווחה לפני כחודש על קבלת הזמנה ראשונה של מספר מערכות אנדוסקופיות לטיפולי שורש ולביצוע שתלים דנטלים, ממשווק בגרמניה בסכום כולל של כ-70 אלף דולר.