קבוצת בסט תבנה את מרכז עזריאלי לעסקים בחולון תמורת כ-185 מיליון ש'

קבוצת בסט, בבעלות איש העסקים בדיע טנוס, זכתה במכרז של קבוצת עזריאלי לבנייתו של מרכז עזריאלי לעסקים בחולון, בהיקף של 185 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

כזכור, קבוצת עזריאלי, שבשליטת דוד עזריאלי, החלה בדצמבר בשיווק פרויקט עזריאלי לעסקים בחולון, על פני 33 דונם בסמוך לשד' ירושלים, באזור התעסוקה המתחדש של חולון.

לפי הקבוצה, מדובר בפרויקט הנדל"ן השני בגודלו בישראל אחרי מרכז עזריאלי בת"א.

קבוצת בסט, המנוהלת על ידי אליאס טנוס, בנו של בדיע טנוס, גברה במכרז על החברות א. דורי, אלהר, דניה סיבוס וסולל בונה. שטחו הבנוי של מרכז העסקים צפוי להשתרע על פני 220 אלף מ"ר, מתוכם 120 אלף מ"ר יהיו מיועדים להשכרה.

הפרויקט יתחלק לארבעה מבנים: שני בניינים מרובעים בשטח 20 אלף מ"ר כל אחד ושני בניינים מלבניים בשטח 40 אלף מ"ר בנוי כל אחד. כל בניין יתנשא לגובה של 13 קומות ובשטח הפרויקט יוצעו 2,600 מקומות חנייה. כחברת ייזום וביצוע, בנתה בסט עבור קבוצת עזריאלי גם את הקניון במודיעין, תמורת כ-200 מיליון שקל, והיא בונה עבורה כעת את הקניון בקרית אתא.

הפרויקט מצטרף לחוזים נוספים בהם זכתה בסט בשנה החולפת, בהיקף של כמיליארד שקל, ביניהם מגדלי הבירה בי-ם עבור האחים עופר וקרסו נדל"ן, מבנה משרדים בחולון עבור מזרחי טפחות.

לדברי אליאס טנוס, "החברה מעורבת כיום בהקמת פרויקטים שונים ברחבי הארץ ללקוחות מגוונים בתחומי המשרדים, המסחר והמגורים. כמו כן, מעורבת החברה בהקמת אצטדיון הכדורגל בחיפה ע"ש סמי עופר, שייבנה בשותפות עם אלקטרה בנייה, בעלות כוללת של כ-400 מיליון שקל. פרויקטים אלה ואחרים מציבים את החברה כאחת המובילות בתחום הביצוע בישראל".