תובע נוסף לבעלות על פייסבוק: בידיי תכתובות המוכיחות את טענותיי

פול סליה תבע לראשונה את צוקרברג ביוני אשתקד - ועכשיו הוא מביא ראיות חדשות ■ באחד מהמסרים נכתב: "נפגשתי עם שני סטודנטים שמתכננים להשיק אתר עם רעיון דומה לשלנו"

‎‎הצרות של מארק צוקרברג ופייסבוק לא מפסיקות: אחרי יישוב הסכסוך עם התאומים ווינקלבוס, תובע אחר הטוען לבעלות על הרשת החברתית חוזר לכותרות עם הוכחות חדשות לכאורה.

פול סליה תבע לראשונה את צוקרברג ביוני אשתקד, כשהציג חוזה שלדבריו מקנה לו בעלות על מחצית ממניות פייסבוק. כעת הוא מביא ראיות חדשות בעניין.

סליה טען אז כי בין השניים נחתם חוזה וכי סליה עצמו הקדיש מזמנו, רעיונותיו ומהידע שלו כדי לתרום לפיתוחה של פייסבוק. כעת הוא מביא כהוכחה לכך תכתובות מיילים שהוחלפו לכאורה בינו לבין צוקרברג.

‏באחד מהמסרים הללו, מ-22 בנובמבר 2003, מצוטט צוקרברג כשהוא כותב לסליה כי "נפגשתי עם שני סטודנטים הלומדים שנה מעליי בהרווארד ומתכננים להשיק אתר עם רעיון דומה לשלנו". צוקרברג הוסיף כי "אם לא נפעל בקרוב, אנחנו עלולים לאבד את היתרון שיש לנו. בינתיים אני מנסה לעכב אותם", כשהוא מתייחס לתאומים טיילר וקמרון ווינקלבוס.

"רמאי סדרתי‏‏"

"מדובר בתביעה שמטרתה להונות, שהוגשה על-ידי עבריין מורשע", מסרה בתגובה אורין סניידר, פרקליטה המייצגת את פייסבוק. "אנחנו מצפים בכיליון-עיניים להזדמנות שניתנה לנו להפריך אותה בבית המשפט".

‏בתגובתה מתייחסת סניידר להרשעתו של סליה ב-1997 במדינת טקסס, ארה"ב, באשם של החזקת פטריות הזיה. סליה נקנס אז בסכום של 15 אלף דולר.

"מלכתחילה טענו כי מדובר ברמאי סדרתי, שדרישותיו מגוחכות. התביעה החדשה שלו אינה שונה מקודמותיה", אמרה סניידר. ‏