אספן שוב רוכשת נכס בגרמניה; בתמורה לכ-21 מיליון שקל

רכשה נכס בקרבת נמל התעופה פרנקפורט ■ הנכס מושכר לרשת הסופרמרקטים REWE ■ מראשית שנת 2010, נכסים בהיקף של למעלה מ-400 מיליון שקל

חברת אספן גרופ , שבשליטת רוני צארום ובניהולו של אילן גיפמן, ממשיכה את מסע הרכישות שלה בגרמניה. היום (ה') מדווחת אספן, כי חברת בת בשליטה מלאה של החברה רכשה נכס מסחרי בקרבת נמל התעופה פרנקפורט בתמורה לכ-21 מיליון שקל. שטח הנכס המשתרע על פני 9 דונמים כולל זכויות בנייה בלתי מנוצלות בשטח של כ- 1,000 מ"ר.

הנכס המשתרע על פני 2,600 מ"ר וכולל 120 חניות מושכר לרשת הסופרמרקטים המובילה REWE עד לשנת 2024. דמי השכירות השנתיים עומדים על כ-1.8 מיליון שקל ומשקפים תשואה ברוטו של כ- 8.5% על מחיר התמורה. באספן מציינים כי דמי השכירות יוצמדו למדד המחירים לצרכן בגרמניה בשיעור של כ-50% ויעודכנו בכל עלייה של כ-10%. יצוין, כי

במקביל לפרסום העסקה מדווחת אספן כי חברת הבת קיבלה אינדיקציה מבנק מקומי בגרמניה למימון בסך של כ-15 מיליון שקל המהווים כ-70% מעלות הרכישה.

אילן גיפמן, מנכ"ל אספן מסר: "אספן גרופ ממשיכה ברכישת נכסים בגרמניה בהתאם לאסטרטגיה הממוקדת של החברה: שוכרי עוגן איכותיים לתקופות ארוכות במיקומים טובים. העסקה הנוכחית מצטרפת לסופרמרקטים נוספים, שרכשה החברה בשנים האחרונות במערב גרמניה, המושכרים לשוכרי עוגן טובים".

נזכיר כי החברה רכשה, מראשית שנת 2010, נכסים בהיקף של למעלה מ-400 מיליון שקל בישראל, בגרמניה, בשווייץ ובהולנד. לאחרונה השקיעה קרן בראשית 36 מיליון שקל באספן כנגד קבלת כ-11% ממניות החברה.