הפרסומת של הוט עם כוכבי "הבורר" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין רשתות השיווק, הפרסומת של שופרסל זכורה יותר מזו של מגה

הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מטפסת השבוע לראש מדד הפרסומות האהובות. הפרסומת מציגה שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 26%.

הפרסומת להוט היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.4 מיליון דולר.

תחרות בין רנואר לקסטרו

ככל שמתקרב חג הפסח, ניכר כי רשתות השיווק הולכות ומגבירות את הווליום הפרסומי, עם השקעה מצטברת של קרוב ל-8 מיליון דולר (במחירי מחירון) בקמפיינים שיווקיים.

הפרסומת לשופרסל, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ממשיכה גם השבוע להוביל את רשימת הפרסומות הזכורות זה השבוע השני ברציפות, עם שיעורי זכירה זהים כמעט לגמרי לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 14.1%.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שופרסל השקיעה השבוע בפרסום יותר ממגה, דבר שבא לידי ביטוי בשיעורי הזכירה, אשר גבוהים יותר בקמפיין של שופרסל. שתי הרשתות עוברות לקמפיינים מכירתיים ואגרסיביים יותר, והחלו להציב בחזית הקמפיינים "אנשים אמיתיים", במטרה לשדר עממיות רבה יותר.

שני שחקנים מקטגוריית הביגוד משתלבים השבוע בדירוג: רנואר וקסטרו. קמפיין קסטרו, שעולה באמצעות ראובני-פרידן, רושם הישג גבוה יותר במדד הזכירות, אך קמפיין רנואר, באמצעות פרסום אברהם, רושם דירוג גבוה יותר בפרמטר האהדה. יש להניח כי השימוש בפרזנטור בולט כמו עוז זהבי עוזר מאוד לפרסומת לקבל את אהדת הציבור.

האווירה של החג כבר נותנת את אותותיה, כאשר נתוני יפעת בקרת פרסום מצביעים על העלייה בהשקעה בפרסום: כך, מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 336 (בהשוואה ל-310 בשבוע שעבר).

בנוסף, סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה לעומת השבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-41 מיליון דולר (לעומת כ-37 מיליון דולר בשבוע שעבר).

22
 22