אמיר ליבנה ימונה לראש מינהלת השינוי המבני בחברת חשמל

משרתו החדשה של ליבנה היא בדרג של מנהל אגף - ומעניקה משכורת חודשית של למעלה מ-40 אלף שקל ותקנים נוספים לראש לשכה ומזכירות

קידום מטאורי בחברת חשמל: אמיר ליבנה, שכיהן כעוזרם האישי של שלושת מנכ"לי החברה האחרונים ימונה לראש מנהלת השינוי המבני, כך החליט היום דירקטוריון החברה. ליבנה נחשב מקורב מאד למנכ"ל החברה היוצא עמוס לסקר וזוכה לאמון מצד יו"ר ועד העובדים מיקו צרפתי רשות החברות והאוצר.

במסגרת התפקיד החדש שנוצר ירכז ליבנה מטעם הנהלת חברת החשמל את המגעים לקראת שינוי מבני בחברה שחודשו בחודש שעבר. מדובר בקידום מטאורי עבור ליבנה, עו"ד בהכשרתו, שהצטרף לחברת החשמל רק לפני קרוב לשמונה שנים.

משרתו החדשה של ליבנה היא בדרג של מנהל אגף ומעניקה משכורת חודשית של למעלה מ-40 אלף שקלים, ותקנים נוספים לראש לשכה ומזכירות.

יו"ר ועד המהנדסים במחוז הצפון יעקב חי אמר בתגובה כי "לא יכול להיות שהדירקטוריון ידרוש מארגון העובדים לצמצם 70 משרות של בעלי תפקידים בכירים ובמקביל יצור אגף חדש וימנה בראשו אדם חסר ניסיון ניהולי".

מחברת החשמל נמסר בתגובה כי "עו"ד אמיר ליבנה מכהן משנת 2003 כעוזר המנכ"ל. במסגרת תפקידו, הוא מילא מספר רחב של תפקידים ניהוליים רגישים וביניהם ריכוז ולווי נושא השינוי המבני על כל היבטיו, שלביו ופרטיו. בנוסף, הוא היה אחראי לגיבוש, הכנה וריכוז של תוכנית ההתייעלות והשינוי הארגוני בחברת החשמל וכן טיפל בנושאים אסטרטגיים רגישים נוספים בחברה. מתוקף תפקידו וניסיונו, יש לעו"ד ליבנה הכרות עמוקה עם כל הפעילויות ביחידות החברה, ניסיון עשיר בהתנהלות ומו"מ עם גורמי חוץ בדרגים האסטרטגיים הבכירים ביותר, והוא זוכה לאמון של כל הגורמים העוסקים בנושא".

"לאחרונה, חזרו הצדדים לשולחן המו"מ ויש כוונה להאיץ את התהליך ולממשו עוד בשנה זו. לאור זאת, הוחלט למנות את עו"ד ליבנה לראש המנהלת לשינוי מבני, להמשיך ולהוביל את התהליך בחברה ובדרך זו ליצור המשכיות לקידום ולמימושו של התהליך".