תקציב יחסי הציבור של מותגי קבוצת בריל עבר לדני לוי תקשורת

תקציבי מותגי הקבוצה, בהם לי קופר, סולוג, גלי וניין ווסט, יטופלו בחטיבת הצרכנות של המשרד

תקציב יחסי הציבור והדוברות של מותגי קבוצת בריל, בהם לי קופר, סולוג, גלי וניין ווסט, עוברים לדני לוי תקשורת. התקציבים יטופלו בחטיבת הצרכנות של המשרד, בניהולה של אורנית דהרי.

קבוצת בריל תעשיות נעליים היא חברה בורסאית הנמצאת בבעלות משפחת בוסקילה (33.2%), האחים גנזי (24%), פסגות (10.7%), דש אייפקס (7.7%), הראל (7.6%) והיתר בידי הציבור. מנכ"ל הקבוצה הוא יהודה אלבז, ויו"ר הדירקטוריון שלה הוא עופר גנזי.

הקבוצה נחשבת לאחת הקבוצות הגדולות בתחום באופנה והקמעונאות בישראל ועוסקת בייצור, יבוא, רכש ושיווק של מוצרי הלבשה, נעליים ואביזרי אופנה לגברים, נשים וילדים באמצעות רשתות חנויות בניהולה והפעלתה, וכן במכירה ישירה של נעליים לחנויות ולרשתות קמעוניות ברחבי הארץ ולמוסדות.

יהודה אלבז, מנכ"ל קבוצת בריל, מסר כי "במסגרת הרחבת הפעילות הקמעונאית של הקבוצה, החליטה הנהלתה לאגד את כל תחום יחסי הציבור והתקשורת השיווקית שלה על-ידי גורם מקצועי ייעודי אחד. התרשמנו לטובה מצוות המשרד החדש, ואנו מאחלים הצלחה רבה לדני לוי ואנשיו".