וולס פארגו מקפיץ מחיר היעד לנובל אנרג'י ל-115-120 ד'

המלצת האנליסטים של הבנק למנייה ל"תשואת יתר" נובעת בעיקר מהערך המשמעותי לטווח הארוך שהם רואים לנכסים של החברה בישראל ■ "נובל מציעה תחזית ארוכת טווח של צמיחה מרשימה"

האנליסטים של בנק וולס פארגו העלו היום (ד') את המלצתם למניית נובל אנרג'י ל"תשואת יתר" מ"תשואת שוק" ואמרו כי ביצועי החסר של המניה בשוק מהווים הזדמנות השקעה. מחיר היעד שלהם למניה הועלה לטווח שבין 115-120 דולר לעומת טווח מחיר היעד הקודם שהיה 90-100 דולר למניה.

המחיר החדש מעיד על פרמייה של 23.3%-28.7% ביחס למחיר הסגירה של המניה אמש ברמה של 93.23 דולר. נציין כי רמת השיא בה נסחרה המניה בשנה האחרונה נשק ל-99 דולר.

האנליסטים מציינים כי העלאת ההמלצה ל"תשואת יתר" נובעת בעיקר מהערך המשמעותי לטווח הארוך שהם רואים לנכסים של החברה בישראל, בנוסף הם מציינים את ההאצה הצפויה בגידול בייצור, שאותה הם צופים משנת 2013 והילך.

"נובל אנרג'י מספקת פורטפוליו מאוזן וייחודי בתחום נכסי האקפלורציה והפרודוקציה (E&P) של נפט וגז, בתחומי ארה"ב וברחבי העולם", אמרו האנליסטים והדגישו כי "על רקע הצלחות החברה בפעילות האקספלורציה בשנים האחרונות, נובל מציעה תחזית ארוכת טווח של צמיחה מרשימה" ולדבריהם הפעילות היבשתית של החברה בארה"ב משלימה להתמקדות החברה בתחום החיפושים הימיים.