הצרכנים קיבלו באדישות את הטאבלט החדש של RIM

בשונה מהבלקברי, הפלייבוק אינו מאפשר למשתמשים לשלוח מסרי דואר אלקטרוני מאובטחים ו-RIM זכתה לביקורות רבות בשל כך

פלייבוק, הטאבלט החדש של חברת RIM הקנדית, יצרנית מכשיר הבלקברי, הגיע אתמול (ג') לחנויות בארה"ב ובקנדה אך התקבל באדישות בקרב הצרכנים.

כך, למשל, ארבע חנויות באחד הקניונים הגדולים של טורונטו, שהחזיקו כחמש יחידות של הטאבלט בשעות הבוקר, עדיין ניסו למכור את הסחורה בשעות אחר הצהריים. מול אותן חנויות התפתל תור ארוך בבוקר שבו עלה אייפד 2 על המדפים. "זו תהיה משימה לא קלה למכור את הפלייבוק", אמר האנליסט קולין גיליס מ-BGC.

בשונה מהבלקברי, הפלייבוק אינו מאפשר למשתמשים לשלוח מסרי דואר אלקטרוני מאובטחים ו-RIM זכתה לביקורות רבות בשל כך, שבחלקם נטען כי החברה הזדרזה להוציא את המכשיר לשוק לפני שפיתוחו הושלם.

הערכות האנליסטים הן למכירות של 3 מיליון יחידות מהפלייבוק עד סוף השנה, למרות ההתחלה הצולעת שלו. לשם השוואה, האייפד של אפל, שהושק בתקופה המקבילה אשתקד, הגיע למכירות של 15 מיליון יחידות עד סוף 2010.

"הפלייבוק לא הולך לשחק בליגה של האייפד", אומר אל הילווה, אנליסט בחברת המחקר IDC. "השאלה היא אם הוא יצליח למכור יותר מה-Xoom של מוטורולה או פחות מהגלקסי של סמסונג", הוא אומר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988