סמנכ"ל התוכניות והרכש של ערוץ הספורט פורש מתפקידו

ירון טלפז הודיע על פרישתו לאחר 13 שנים בערוץ, זאת בעקבות השינויים הפנימיים במבנה ההנהלה של ערוץ הספורט וקבוצת RGE

ירון טלפז, סמנכ"ל התוכניות והרכש של ערוץ הספורט, הודיע על פרישתו לאחר 13 שנים בערוץ. טלפז יעזוב בסוף העונה הנוכחית, ועדיין לא ידוע עדיין מי יחליפו בתפקיד.

החלטתו של טלפז לעזוב את הערוץ התקבלה בעקבות השינויים הפנימיים במבנה ההנהלה של ערוץ הספורט וקבוצת RGE - חברת האחזקות שבבעלותה נמצאות חברת נגה תקשורת בע"מ וערוץ הספורט בע"מ.

בין השינויים שחלו במבנה הערוץ לאחרונה: מינויו של אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט, לראש הקבוצה במכרז להקמת ערוץ החדשות הייעודי ובנוסף לחבר דירקטוריון ב-RGE; מינויו של מנכ"ל נגה תקשורת, אור רם, למנהל כלל ערוצי הקבוצה; וכן מינויו של סמנכ"ל התוכן, תומר תורג'מן, למנהל הערוץ.

טלפז (39) החל את דרכו בערוץ הספורט לפני 13 שנים ככותב טקסטים במהדורת חדשות הספורט עם עלייתה לאוויר. שנה לאחר מכן הוא הפך לעורך מהדורה, וב-2005 מונה לעורך הראשי של חדשות הספורט. ב-2006 מונה טלפז לסמנכ"ל הפיתוח העסקי של הערוץ, ולאחר מכן שימש גם אחראי רכש זכויות השידור של הערוץ בחו"ל. ב-2009 הוא מונה למנהל התוכניות והשידורים של ערוץ הספורט.

במקביל לכל התפקידים הללו שימש טלפז גם שדר ופרשן ה-NBA של הערוץ. למרות פרישתו הצפויה, טלפז ימשיך לשדר משחקים בפלייאוף ה-NBA המתנהל בימים אלה.

טלפז מסר היום (ד'): "עברתי תקופה מדהימה בערוץ הספורט, מקום שהיה הבית השני שלי במשך 13 שנים, וכעת הגיע הזמן להמשיך הלאה. הייתה לי הזכות להיות שותף בבניית אחד מהעוגנים המרכזיים של הערוץ: מהדורת 'חדשות הספורט', ובבנייה וניהול זרועות האינטרנט, סלולר ורדיו.

"בשנה האחרונה התמקדתי בעשייה הטלוויזיונית ובניהול כוח-האדם, תפקיד שהפגיש אותי עם עשיית תוכן במקביל לניהול העסקי. נהניתי מכל רגע, ואני רוצה להודות לאנשים הנפלאים איתם עבדתי. אין לי ספק כי הערוץ ימשיך לשמור על מעמדו הבכיר בתעשייה".