קמפיין סלקום עם שחר פאר עבר התאמה לאחר שכבר צולם

הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר

הקמפיין של סלקום בכיכובה של הטניסאית שחר פאר, שעלה אתמול (ד') לאוויר, יועד במקור למוצר שונה לחלוטין של החברה - כך נודע ל"גלובס".

הקמפיין כבר צולם לפני מספר חודשים, אולם בשל הסכסוך המסחרי של סלקום עם זכייניות הטלוויזיה הוא הוקפא, וכעת הותאם מחדש למהלך העכשווי של החברה.

הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום מקאן-אריקסון, נועד במקור לקדם את "סלקום דיירקט" - שירות העברת כספים מהארץ לחו"ל. הסרטון צולם בנובמבר, אך סמוך לאותו זמן פרץ הסכסוך בין סלקום ל-3 זכייניות הטלוויזיה, על רקע סירובה של סלקום לשלם עבור הצפייה הנדחית.

כפי שנחשף ב"גלובס", סירובן של 3 הזכייניות להעלות את סלקום לאוויר ללא תשלום עבור הצפייה הנדחית גרם לגניזתו של הקמפיין למשך תקופה ארוכה.

סלקום נעדרה מהפרסום בטלוויזיה במשך כמעט חצי שנה, אך לפני שבועות ספורים נפתר המשבר - בין היתר על רקע עזיבתו הצפויה של סמנכ"ל השיווק עדי כהן - שהיה חוד החנית בכל הקשור במאבק על נושא הצפייה הנדחית.

בשלב ראשון הושג סיכום עם קשת, במסגרתו נקבע כי סלקום תשלם גם עבור הצפייה הנדחית- וגם תקבל על עצמה העלאה של 3%-5% במחיר יחסית לשנה הקודמת.

בעקבות הסיכום עם קשת הוחלט בסלקום להסיט את הקמפיין בכיכובה של שחר פאר לשירות "סלקום 360" - מהלך שהבשיל בחברה ותוכנן לעלייה לאוויר לאחר הפסח.

מדובר בקמפיין המציג מגוון כלים לשליטה בחשבון הסלולרי, המגבה סדרת מהלכים שמטרתה לטפל בכל הנושאים של שקיפות ופשטות בסלולר. מהלכים אלה באו לידי ביטוי בהשקת מודל תמחור של חבילות גלישה ללא הגבלה במגוון מהירויות, החזר חודשי קבוע על החשבונית, ביטול חובת התשלום על דמי שימוש בדור השלישי ועוד.

מסלקום נמסר בתגובה: "אנו שמחים על החיבור בין שחר פאר, מהטניסאיות הטובות בעולם, לסלקום בקמפיין ספציפי זה, ומאמינים כי חיבור זה יתרום לקידום פעילות 'סלקום 360'".