הראל חתמה על הסכם שת"פ עם חברת ביטוח גרמנית

לפי ההסכם, יוכלו הלקוחות העסקיים של הראל הפעילים בחו"ל לקבל שירות מהחברה הגרמנית, המתמחה בביטוחי תעשייה, רכוש וחבויות

קבוצת הביטוח הראל, שבשליטת משפחת המבורגר, חתמה על הסכם שיתוף פעולה (Affiliation) עם חברת הביטוח הגרמנית HDI GERLING. לפי ההסכם, יוכלו הלקוחות העסקיים של הראל, הפעילים בחו"ל, לקבל שירות מהחברה הגרמנית, המתמחה בביטוחי תעשייה, רכוש וחבויות. במקביל, תעניק הראל שירותים ללקוחות העסקיים של HDI GERLING שלהם שלוחות בישראל. מבחינת הראל, יש בהסכם פוטנציאל למבוטחים בינלאומיים חדשים כמו גם פתרון ללקוחות ישראלים של החברה בחו"ל.

הסכם שיתוף הפעולה עם החברה הגרמנית מצטרף להסכמים נוספים שחתמה הראל עם שש חברות ביטוח זרות: Royal Sun Alliance, Axa, Zurich, Ace, Chubb ו-Allianz.

לדברי גדעון המבורגר, נשיא הראל ומבעלי השליטה בחברה, "במסגרת הגלובליזציה, יש חברות בעלות פריסה בינלאומית - חברות ישראליות הפועלות בחו"ל או חברות בינלאומיות שיש להן פריסה גם בישראל. לגופים אלו יש פוליסת מטרייה גלובלית, אבל החברות הללו זקוקות בכל מדינה גם לחברת ביטוח מקומית. חתימת ההסכם עם HDI GERLING, המובילה ומתמחה בביטוחי תעשייה, מהווה נדבך נוסף בשדרוג והרחבת השירות והפתרונות הביטוחיים שמציעה הראל ללקוחותיה נוכח הגידול המתמיד בפעילות חברות ישראליות בחו"ל".

שיתוף הפעולה נעשה במסגרת המחלקה הבינלאומית של הראל, בראשות שלמה פוקס, המשמש משנה למנכ"ל הראל ביטוח ומנהל החטיבה לביטוח כללי עסקי.

מו"מ לרכישת כלל

HDI GERLING שייכת לקבוצת הביטוח הגרמנית TALANX - מקבוצות הביטוח הגדולות בגרמניה. הקבוצה זכתה באחרונה להכרה בשוק הישראלי, לאחר שנודע כי היא בוחנת אפשרות לרכישת השליטה בקבוצת הביטוח כלל מידי קבוצת אי.די.בי. ככל הידוע, המו"מ על רכישת השליטה בכלל ביטוח נמשך בימים אלו מול שתי מועמדות - טלנקס וקרן הפרייבט אקוויטי האירופית פרמירה.