דירת 2 חדרים בראשל"צ ב-777 אלף שקל - שווה או לא?

פרויקט סיטי, רחוב בלבן 1 בראשון-לציון, דירת 2 חדרים בבניין משרדים ישן שמוסב לבניין מגורים ■ המחיר: החל מ-777 אלף שקל ■ שווה או לא?

למה כן?

1. בצוק העיתים, דירת מגורים ב-777 אלף שקל נחשבת ל"חצי חינם", ודאי כשהיא ממוקמת בלב אזורי הביקוש, בעיר שכבר הוכיחה שהביקוש בה גבוה מההיצע.

2. גם במבחן התשואה למשכירים: 3,000 שקל לחודש עבור הדירה הצנועה תניב למשקיע תשואה בגובה 4.7%, שיכולה להיות גבוהה בהרבה (ביחס להון המושקע) עם המינוף הנכון.

3. מועדון גרופי שמשווק את הפרויקט כבר מבטיח שמחיר הדירה יקפוץ ליותר מ-900 אלף שקל. לא שצריך להאמין לבעלי האינטרסים, אבל זה יכול בהחלט להצביע לאן עדיין נושבת הרוח.

למה לא?

1. ההדמיות כרגיל מקסימות, אבל בפועל מדובר כרגע בבניין משרדים ישן. במרכז ראשל"צ ("המרכז הקלאסי" כפי שמתפייטים המשווקים) ניתן למצוא דירות עומדות במחיר נמוך יותר, בשטח גדול יותר.

2. לא בכל מחיר צריך לקנות דירה. 2 חדרים, בקומה שנייה מעל קומת מסחר, באזור הישן של העיר ראשל"צ, עושים חשק להמשיך לגור בשכירות.

3. מה שעשו הגינדים לא מתאים לכולם. השיווק הנוצץ בהגרלה (שנערכה בשישי) הוא הפעם של היזמים ויבואני העץ פליקס והבה ואריה אלמוזלינו - שעדיין לא די ממותגים כדי שנקנה מהם על הנייר.