קאמינריו גייסה 15 מיליון דולר מגלובספן, סקויה ופיטנגו

החברה האמריקנית-ישראלית, המפתחת פתרונות אחסון ארגוני גייסה עד כה החברה 34 מיליון דולר ■ את החברה הקימו לפני שלוש שנים דני גולן ואופיר דובובי, יוצאי נייס

חברת Kaminario האמריקנית-ישראלית, המפתחת פתרונות אחסון ארגוני, סיימה סבב גיוס הון שלישי בהיקף של 15 מיליון דולר. לרשימת הקרנות המשקיעות בה נוספו כעת הקרנות גלובספן קפיטל, סקויה ופיטנגו. כולל ההשקעה הנוכחית, החברה גייסה 34 מיליון דולר. כתוצאה מהגיוס והמשקיעה החדשה, צפוי להצטרף ונקי גאנסן מגלובספן כדירקטור בחברה.

דני גולן, מנכ"ל החברה, ואופיר דובובי - שניהם יוצאי נייס - הקימו את קאמינריו ב-2008. הטכנולוגיה של החברה מספקת אחסון יעיל ומהיר, ובעיקר כזה הרלבנטי לאפליקציות ארגוניות.

ירחיבו עם הכסף את קו המוצרים

זהו סבב הגיוס הראשון שהחברה מבצעת מאז שהשיקה את המוצר שלה, K2, ביולי 2010. כספי הגיוס הנוכחי יסייעו לה להרחיב קו המוצרים, וכן לפעילות שיווק ומכירות.

"לחברה עמדה חזקה שמסייעת לארגונים בכל הגדלים, שיכולה להפוך אותה למובילה בשוק האחסון הארגוני", אומר חיים סדגר, שותף מנהל בקרן סקויה. מטה החברה ממוקם בבוסטון ארה"ב, והיא מחזיקה מרכז פיתוח ביקנעם. לפי נתוני מאגר המידע IVC היא מעסיקה 50 עובדים.

בניגוד למרחב הפרטי, שבו המידע מאוחסן יותר ויותר על שבבי זיכרון כמו זיכרונות בלתי נדיפים, שהחליפו את הדיסקים, במערכות האחסון הארגוניות נכנס הדור החדש של פתרונות האחסון לאט יחסית.

על-מנת להיות אטרקטיביים במרחב הארגוני, נדרשים פתרונות מסוג SSD, שמספקים שבבים לאחסון המידע. הם נחשבים למהירים וליעילים יותר מבחינת צריכת החשמל ואספקת הזיכרון, יותר מאשר דיסקים מגנטיים (HDD).

ביצועים טובים פי 25-2

קאמינריו מספקת פתרונות אחסון מסוג SSD שמבוססים על גישה ישירה ומהירה לזיכרון מסוג DRAM. החברה מציינת כי שימוש בפתרון מתוצרתה מספק ביצועים טובים פי 2 עד 25 באפליקציות ארגוניות.

גנסאן הוסיף כי השוק עבור אחסון SSD צומח בקצב מדהים, אבל רק מספר קטן של ספקים מצליח לענות על הדרישות האמיתיות של הארגונים הגדולים. החברה נבחרה באחרונה לאחד מעשרת הסטארט-אפים המובילים בתחום אחסון על-ידי InfoStor.