איש הקריאייטיב ריץ' סילברסטין ישתתף בפסטיבל קקטוס הזהב

‎‎סילברסטין, יו"ר משותף בחברת הפרסום ‏GOODBY, SILVERSTEIN & Partners‏, מאנשי הקריאייטיב המוכרים בעולם, אחראי בין היתר לקמפיין המיתולוגי ‏GOT MILK‏‏

‎‎ריץ' סילברסטין, אחד מאנשי הקריאייטיב המוכרים בעולם ויו"ר משותף בחברת הפרסום ‏GOODBY, SILVERSTEIN & Partners‏, יגיע לנאום בפסטיבל קקטוס הזהב 2011, שיתקיים ב-25 למאי במלון הילטון בתל-אביב.

‏סילברסטין ידבר בין השאר על חשיבות "סיפור הסיפור" מזווית הקריאייטיב בעולם הדינמי של מדיה משולבת, וילווה אותה ברעיונות, עצות ודוגמאות מקמפיינים של המשרד אשר זכו בפרסים בפסטיבל קאן.

‏סילברסטין, יהודי-אמריקני, אחראי בין השאר לקמפיינים עטורי פרסים כמו ‏GOT MILK‏.

‏על-פי מגזין "אד אייג'", שדירג את 10 סוכנויות הפרסום הגדולות והמשפיעות ביותר בעשור האחרון, ממוקמת גודבי סילברסטין ושות' במקום השישי בעולם.

יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר בתגובה: "השנה פסטיבל הקקטוס במתכונתו החדשה, כפסטיבל פרסום וקראייטיב, יארח אורחים נוספים מחו"ל וישים במרכז הבמה דיונים והרצאות העוסקים בעתיד הקראייטיב כפי שמשתקף בחזית העולמית".