גידול של 23% במכירות ביכורי שדה מקבוצת נטו ברבעון 1

הרווח התפעולי הסתכם בכ-7.7 מיליון שקל לעומת 6.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 25.8%

חברת ביכורי השדה מקבוצת נטו העוסקת בשיווק ירקות ופירות טריים, פרסמה הבוקר את דוחותיה לרבעון הראשון של 2011 המצביעים על המשך שיפור חד בתוצאות החברה.

מכירות ביכורי השדה ברבעון הראשון של השנה רשמו גידול של 23% והסתכמו בכ-163 מיליון שקל. הגידול במכירות המשיך לנבוע כתוצאה מגידול בבסיס הלקוחות של החברה, מגידול במחזור המכירות של חלק מלקוחותיה ומשיפור במערך השיווק וההפצה והחדרת פעילויות נוספות לסל המוצרים. לחברה יכולת להבטיח אספקת מוצרים באיכות גבוהה ללקוחותיה באמצעות ניהול מערך ספקים והפצה באופן שמבטיח אספקה רציפה ואמינה של תוצרת חקלאית בכמויות הנדרשות.

הרווח הגולמי הסתכם בכ-33.1 מיליון שקל לעומת 29.2 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, גידול של 13.2%. הרווח התפעולי הסתכם בכ-7.7 מיליון שקל לעומת 6.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 25.8%.

ביכורי השדה סיימה את הרבעון הראשון ברווח נקי של 5.8 מיליון שקל לעומת 4.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-24% והיווה 3.5% מהמכירות בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-10.2 מיליון שקל לעומת 8.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וההון העצמי הסתכם בכ-133.2 מיליון שקל לעומת 127.2 מיליון שקל ומהווה 66% מהמאזן.

ביכורי השדה היא הראשונה מתוך 5 חברות הציבוריות של קבוצת נטו שפרסמה את דוחותיה לרבעון הראשון של 2011. החברה עוסקת בשיווק פירות וירקות טריים לרשתות השיווק ולשוק המוסדי. בין השאר, החברה משווקת ומפיצה לחברות הסעדה גדולות, מלונות, יצרני סלטים, קיבוצים וגופים ממשלתיים כגון המשטרה וצה"ל.