מאזן הפלא של יונייטד באולד טראפורד

18 משחקי פרמיירליג בבית, 17 ניצחונות ורק הפסד אחד: מנצ'סטר יונייטד בדרך לאליפות ולרשימת הרקורד הביתי הכי טוב שלה בעידן הפרמיירליג

מנצ'סטר יונייטד התקרבה הערב (א') באופן משמעותי לזכות באליפות ה-19 שלה, אחרי שגברה במשחק העונה באנגליה 1-2 על צ'לסי באולד טראפורד. תיקו במחזור הבא יבטיח ליונייטד את התואר.

בעקבות הניצחון הערב, ממשיכה הקבוצה של סר אלכס פרגוסון את הסטטיסטיקה המדהימה שלה העונה במשחקי בית: ב-18 משחקים של השדים האדומים בפרמיירליג העונה, הם ניצחו 17 פעמים וסיימו בתיקו אחד בלבד (במשחק מול ווסט ברומיץ', אי שם בספטמבר).

יונייטד זקוקה כעת לתיקו במשחק הסיום של העונה מול בלקפול, כדי לרשום את רקורד הבית הכי טוב שלה בעידן הפרמיירליג (מאז 1992). השיא הקודם - 52 נקודות - נרשם פעמיים: בעונת 1994/95 וב-2007/08.

שיא הניקוד במשחקי בית בעידן הפרמיירליג שייך בינתיים לצ'לסי - 55 נקודות אותם השיגה לפני חמש שנים. את השיא הזה תוכל להשוות יונייטד אם תנצח את בלקפול.

אגב, במקביל למאזן הבית המרשים של יונייטד העונה, היא רושמת מאזן חוץ גרוע מאד: צברה רק 24 נקודות מוך 54 אפשריות, הנתון הכי גרוע שלה בעידן הפרמיירליג.