שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של דיפלומט

חברת ההפצה משווקת מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות שטופלו עד כה במספר משרדי פרסום ■ היקף התקציבים של מותגי דיפלומט עומד על כ-8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים

שלמור-אבנון-עמיחי ואדלר-חומסקי מתמודדים על תקציב הפרסום של חברת ההפצה דיפלומט - כך נודע ל"גלובס".

התקציבים של מותגי דיפלומט מטופלים במספר משרדי פרסום, והחברה מתעתדת לרכזם תחת קורת-גג אחת. על-פי ההערכות, מדובר בתקציב של 8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים.

שלמור ואדלר כבר נמנים על מערך הפרסום של דיפלומט, אך נראה כי בשלב ראשון של המכרז נבחנו אפשרויות נוספות פרט לשניהם. הבריף הקריאטיבי שעליו התבקשו המשרדים לעבוד הוא של קטשופ היינץ.

דיפלומט הינה אחת מחברות ההפצה הגדולות בישראל, המפיצה סל רחב של מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות בקטגוריות של בישום וטואלטיקה, מוצרי תינוקות, מוצרי מזון, ניקיון, מזון לתינוקות ועוד.

חלק מהמותגים שמפיצה החברה נתמכים ישירות על-ידי החברה היצרנית ומשרדי הפרסום שלה, כמו למשל פרוקטר&גמבל, אך ישנם מותגים שהחברה אחראית על הפרסום שלהם ישירות. המותגים המרכזיים שנתמכו פרסומית בשנים האחרונות הן לואקר, קטשופ היינץ, עוגיות לוטוס וטונה סטארקיסט.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי המותג שנתמך בצורה המשמעותית ביותר היה טונה סטארקיסט, המטופל במשרד אליקים-גולן-נהרדע. היקף הפרסום למותג עמד השנה על 2.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

בין הקמפיינים שהעלה המשרד בשנים האחרונות קמפיין לטונה סטארקיסט 5% בכיכובו של השף הצרפתי סטפן פרואה דה-וו ("קרב סכינים"), וקודם לכן סרטונים משעשעים שבהם בעל רוכש את המותג בסופר, והאישה מקבלת את העובדה שמדובר במוצר דל שומן כרמז סמוי למשקלה.

המותג השני שבו נרשמה השקעה ניכרת יחסית הוא קטשופ היינץ, שרושם השקעה של 1.9 מיליון דולר במחירי מחירון באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

המותג לוטוס מטופל באמצעות אדלר-חומסקי, וההשקעה בו עמדה השנה על כ-1.1 מיליון דולר במחירי מחירון. עיקר הפעילות סביבו הייתה השקעה בחסויות.

גם במותג לואקר הושקעו כ-1.1 מיליון דולר, והוא מטופל ביורו ישראל. הקמפיין בארץ, כמו בעולם, סובב סביב הסלוגן "לואקר זה בריא, לואקר זה טעים".

תגובת דיפלומט לא נמסרה עד לפרסום הידיעה.