גרנט פוטר מווסטהאם שירדה ליגה; יקבל כ-3.5 מיליון ליש"ט פיצויים

המאמן הישראלי לא הצליח להשאיר את "הפטישים" בליגה האנגלית, ושוחרר מתפקידו עוד בטרם הסתיימה העונה: "זה היום הכי עצוב בקריירה שלי"

ווסטהאם יונייטד הודיעה היום (א') כי היא פיטרה את אברם גרנט, מאמנה הישראלי. זאת לאחר שקבוצת הפרמיירליג ירדה רשמית לליגת המשנה באנגליה, אחרי שהפסידה הערב 3-2 לוויגאן ואיבדה כל סיכוי להינצל.

"אנו מאשרים כי גרנט כבר אינו מנג'ר ווסטהאם", נכתב בהודעה רשמית לקונית שהוציאו "הפטישים". "מאמן הקבוצה הבוגרת, קווין קין, יחליף אותו במשחק הבית האחרון לעונה זאת מול סנדרלנד ב-22 במאי".

לגרנט נותרו שלוש שנים נוספות על-פי החוזה עליו חתם בתחילת העונה בווסטהאם. לפי הערכות, יקבל כעת גרנט פיצויים בשווי של 3.5 מיליון ליש"ט - סכום השווה ליתרת החוזה שלו ב"אפטון פארק".

גרנט קובע עם פיטוריו "שיא" לא ממש מחמיא מבחינתו: הפך למאמן הראשון בעידן הפרמיירליג שמוריד שנתיים ברציפות ליגה שתי קבוצות שונות.

לפי דיווחים באנגליה, ניגשו מיד לאחר ההפסד היום דייויד סאליבן ודייויד גולד, צמד הבעלים של ווסטהאם, אל דייב ווילאן, בעליה של וויגאן. הם ביקשו ממנו, באופן חריג, להקצות עבורם חדר פרטי באצטדיון של וויגאן, וזאת על מנת להעביר לגרנט את הבשורה המרה.

עוד בטרם קיבל את הודעת הפיטורים המהירה, מיד לאחר המשחק, הגיב גרנט לעובדה שירד ליגה שנה שנייה ברציפות ואמר לתקשורת: "זה היום הכי עצוב בקריירת הכדורגל שלי. אני מצטער עבור האוהדים, השחקנים והאנשים במועדון. זה יום מאד קשה".