השיחה: לינה ואהרון קסטרו עושים גרפיטי

מי הגיעו לנמל יפו לחגוג עם קסטרו? ■ מי באו למרכז פרס להתחכך באוליגרכים? ■ מה אומר מיקי נפתלי על יצחק תשובה? ■ וגם: מה חושבת זהבה גלאון על נאום ראש הממשלה?

למען מחקרים פורצי דרך

אמש (ב'), בביתם של דפנה ומיכאל ססלר בסביון, התייצבו השפים מאיר אדוני, שגב משה, עומר מילר ופול אסנהיים כדי לשתף פעולה בארוחת התרמה לכבוד עמותת "פרס לחיים", המקדמת מחקר למציאת תרופה ל-ALS. את העמותה הקים אביחי קרמר אשר חלה ב-ALS כשהיה בן 29, בזמן לימודיו בארה"ב. יוזמת הערב הייתה העיתונאית ומחברת ספרי הבישול שי-לי ליפא שגם אביה לקה במחלה.

עמית ברגר / צלם יוסי כהן
 עמית ברגר / צלם יוסי כהן

עמית ברגר

הנחה: יאיר לפיד. זימרה: מארינה מקסימיליאן בלומין. פרופ' רות גביזון דיברה על חשיבות התרומה לחקר המחלה למרות שמספר החולים הלוקים בה הוא לא רב. תרמו ונכחו: הוריה של בעלת הבית שרה וגרשון זלקינד, יפתח ויזל, עמית ברגר, עוזיה גלילי, ליהיא לפיד ועוד.

נפתלי עושה לביתו

מיקי נפתלי, מנכ"ל אלעד גרופ, שהודיע לאחרונה על פרישתו, הכחיש בראיון ל"ניו יורק פוסט" כי הסיבה לעזיבתו את התפקיד היא מתחים עם בעל הבית יצחק תשובה. אלעד גרופ היא זרוע הנדל"ן הפרטית הבינלאומית של תשובה, והיא פועלת בעיקר בצפון אמריקה. נפתלי אמר בראיון כי מערכת היחסים עם הבוס לשעבר טובה מאוד. עוד הוסיף נפתלי כי החליט על העזיבה לפני מספר חודשים וכי הוא מתכנן להקים פעילות נדל"ן עצמאית. "ב-11-10 שנים האחרונות עשיתי הרבה עבור אלעד - אני חושב שזה הזמן לעשות לביתי" אמר נפתלי.

מירילאשווילי במרכז פרס

אמש, במרכז פרס לשלום ביפו, נערך אירוע לציון השקתה של קרן חדשה אשר תפעל על-פי חזונו של נשיא המדינה שמעון פרס, לקידום דו קיום בין יהודים לערבים ולהשגת שלום ושגשוג אזורי.

ארקדי גאידמק / צלם בן יוסטר
 ארקדי גאידמק / צלם בן יוסטר

ארקדי גאידמק

האירוע נערך ביוזמת נשיא הקונגרס העולמי של יוצאי גיאורגיה, גבריאל מירילאשווילי, אשר הוביל וקידם כבר מספר פרויקטים מסוג זה בארץ ובקרב יהודי התפוצות. עד כה גייסה הקרן החדשה למעלה 1.5 מיליון דולר לשם תחילת פעילותה. באותה שעה נכח נשיא המדינה בטקס הפרידה מיובל דיסקין.

דני וג'ניס גילרמן / צלם בן יוסטר
 דני וג'ניס גילרמן / צלם בן יוסטר

דני וג'ניס גילרמן

על הבמה: להקת Modern Talking, להקת צוענים ורקדני פלמנקו. נצפו: ארקדי גאידמק, יעקב וברכה גלברד, דני וג'ניס גילרמן, דני פייזר, יואב פלטו שרון, טובי שמלצר, הרב יונה מצגר, אסף ויינר, יהודה לוי, ליאון ורחל קופלר, צביקה ימיני, ציקי ולדן, רון פונדק ועוד.

שלום רושם צ'ק

חגי שלום מבעלי רשת טיב טעם, הגיע אתמול לסניף הדגל של הרשת ברמת-החי"ל בתל-אביב, ובכיסו צ'ק שמן על סך 100,104 שקל.

חגי שלום ויוסי חבס / צלם אסף לב
 חגי שלום ויוסי חבס / צלם אסף לב

חגי שלום ויוסי חבס

מי שזכה לקבל את הצ'ק הוא יוסי חבס, יו"ר עמותת כנפיים, הפועלת למען אמנים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. חבס הודה לשלום וציין כי הסכום הנכבד יוקצה לבניית משכנה החדש של העמותה ביפו.

קסטרו חוגגת ביפו

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו, יחד עם מעצבי האופנה של החברה, חגגו אמש בנמל יפו את השקת הפרויקט הראשון מסוגו בישראל castro street project בהשתתפות 14 אמני גרפיטי מובילים מהארץ ומהעולם.

גבי רוטר ודב קוטלר / צלם אלירן אביטל
 גבי רוטר ודב קוטלר / צלם אלירן אביטל

גבי רוטר ודב קוטלר

בפרויקט הושקעו כ-3 מיליון שקל ובמסגרתו מוצגות יצירות גרפיטי בנמל יפו. לאורך הרחוב המקושט הוצבו 3 בימות מוסיקה שעליהן ניגנו להקות מקומיות ישראליות.

דוד טרטקובר / צלם אלירן אביטל
 דוד טרטקובר / צלם אלירן אביטל

דוד טרטקובר

הגיעו להתרשם: מייסדי החברה אהרון ולינה קסטרו, גל גדות הפרזנטורית של קסטרו, ולצדה שותפה יונתן ווגמן, פרופ' יולי תמיר ובתה כרמל רפאלי, דב קוטלר, מאיר ראובני, אודי פרידן, דוד טרטקובר, אילן פיבקו, יו"ר ועד עובדי חברת חשמל מיקו צרפתי, אסף זמיר סגן ראש עיריית תל-אביב, יורם אלטמן, ניר פרצלינה, יובל כספין, תמרה יובל ג'ונס, מיכל נגרין ובתה יסמין, שרון איילון וארז אלוביץ' ועוד.

הסטטוסים שלהם:

Zehava Galon חושבת, בעקבות נאומו של ראש הממשלה, שאולי עדיף שהוא לא ייסע לארה"ב אם הוא שוב מתכוון למרוח את אובמה בנאומים במקום להיכנס למשא-ומתן על סוגיות הליבה.

Shira Margalit מעדכנת שהבן שלה, אוהד מכבי חיפה, מבסוט אש, ואין כמו שמחת אם כשהילד שלה מאושר.