אחרי המיזוג: MDS חברת השילוט הדיגיטלי הגדולה בעולם

החברת הסטארט-אפ הישראלית MDS התמזגה עם מתחרתה האמריקנית, ‏EnQii Holdings‏ - ההופך אותה לחברה הגדולה בתחום ■ מיליוני דולרים הושקעו במטרה לממן את המיזוג

‎‎חברת הסטארט-אפ הישראלית ‏MDS) Minicom Digital Signage‏), הפועלת בתחום השילוט הדיגיטלי, מתמזגת עם מתחרתה האמריקנית, חברת ‏EnQii Holdings‏, במטרה להפוך לחברה הגדולה בתחום. מיליוני דולרים בודדים הושקעו בחברה הממוזגת במטרה לממן את המיזוג עצמו וכן רכישות נוספות שהיא עשויה לעשות בקרוב.

‏חברת ‏MDS‏ הוקמה לפני שנה בתהליך של ספין-אוף מחברת ה-‏IT‏ מיניקום, והיא מספקת מערכות הפצת מולטימדיה המיועדות לשוק השילוט הדיגיטלי. המוצרים של החברה מאפשרים העברת תוכן דיגיטלי מהמרכז העסקי של חברות כמו רשתות קמעונאיות, בתי ספר, מרכזי תחבורה ציבורית, בתי חולים וכדומה, לסביבה מרובת מסכים.

‏מוצרי החברה מיושמים בלמעלה מ-400 אלף מסכי פלזמה ו-‏LCD‏ בכל העולם. ‏MDS‏ גייסה מאז הקמתה כ-6 מיליון דולר מקרנות ‏JVP‏ ואביב ונצ'רס. ‏EnQii‏ האמריקנית, גם היא חברה פרטית שגייסה עד היום כ-20 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון האירופיות אמדאוס וולינגטון, מציעה כלי ניהול תוכן לשילוט דיגיטלי.

‏גדי תירוש, שותף בקרן ‏JVP‏, שהקימה את ‏MDS‏, אמר היום (ג') כי המיזוג נעשה במטרה ליצור חברה גדולה ומובילה. "בשנה האחרונה ‏MDS‏ ביססה את מקומה כחברה עצמאית, וכעת לאור הקונסולידציה הגדולה בשוק השילוט הדיגיטלי הוחלט למזגה עם ‏EnQii‏ ולהפוך אותן לחברה השולטת בתחומה".

‏לדברי תירוש, שתי החברות לא נזקקו להון לטובת התפעול. ‏MDS‏ מביאה את ניהול רשת המסכים ו-‏EnQii‏ מביאה איתה את הכלים לניהול הדיאלוג עם הלקוח שהגיע לחנות. מנכ"ל ‏EnQii‏, אג'אי צ'ודורי, שיהפוך למנהל החברה הממוזגת הוסיף כי "אנחנו יוצרים חיבור בין היכולות הטובות בענף בתחומי החומרה, התוכנה והשירותים".