עוד עיתונאי בדרך לפוליטיקה: מנשה רז יתמודד בקדימה

לבני לרז: "אתה מצטרף לשורה ארוכה וטובה של אישים מובילים שנוקטים עמדה ומחזקים את קדימה, ואני בטוחה שתתרום מניסיונך רב השנים ומכישוריך האישיים לחיזוקה של קדימה ודרכה"

עוד עיתונאי בדרך לפוליטיקה: ראש האופוזיציה ויו"ר קדימה, ציפי לבני, שוחחה הערב (ג') עם מנשה רז, שהודיע על החלטתו להתמודד בקדימה. לבני אמרה לרז כי היא מברכת על הצטרפותו ושמחה לראותו מצטרף לשורת המתמודדים בשורות קדימה.

"קדימה היא האלטרנטיבה היחידה לנתניהו וממשלתו - אלטרנטיבה של דרך, ערכים ומהות, ובכל יום שחולף מתחדדת עוד יותר הדחיפות בהחלפתו של נתניהו למען עתידה של ישראל ויציאתה מהבידוד המדיני אליה קלע אותה נתניהו", אמרה לבני לרז.

"אתה מצטרף לשורה ארוכה וטובה של אישים מובילים בישראל שנוקטים עמדה ומחזקים את קדימה, ואני בטוחה שתתרום מניסיונך רב השנים ומכישוריך האישיים לחיזוקה של קדימה ודרכה", אמרה לבני.

מנשה רז שימש בתפקידים שונים במסגרת ערוץ 1, בהם עורך ומנחה "מבט", כתב במגוון רחב של תחומים (פוליטי, צבאי ועוד) וכן עורך ומגיש התוכניות "משחק השבת" ו"מסיבת עיתונאים".

בשנת 1999 פרש רז מרשות השידור ושימש כאחראי על מערך התקשורת והדוברות של מפלגת המרכז לקראת הבחירות לכנסת. לאחר הבחירות מונה רז כמנכ"ל קרן גבריאל שרובר, ולאחר מכן שימש כמנהל התקשורת של חברת IMAGESAT - חברה-בת של התעשייה האווירית לישראל. בשנת 2003 שב לעשייה העיתונאית כמנחה וכתב בחברת החדשות של ערוץ 10.