סאפיינס תשדרג מערכות לחברת הביטוח אליאנץ סוויס

פרויקט בהיקף של כ-1.8 מיליון דולר ■ פרויקט השדרוג צפוי להימשך כ-12 חודשים, ויכלול הסבה של הפלטפורמה הקיימת באליאנץ סוויס למערכת חדשנית מבוססת לינוקס

חברת התוכנה סאפיינס , ספקית גלובלית של פתרונות תוכנה חדשניים לשוק הביטוח, הנמנית על קבוצת פורמולה מערכות, הכריזה היום כי נבחרה לבצע פרויקט נרחב לשדרוג מערכות הפנסיה עבור חברת הביטוח השוויצרית אליאנץ סוויס (Allianz Suisse). ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בכ-1.8 מיליון דולר (1.63 מיליון פרנקים שוויצרים).

עם מעל 40 סוכנויות וסניפים רבים ברחבי העולם, אליאנץ סוויס הנה אחת מחברות הביטוח הגדולות ביותר בשווייץ, ומדורגת בין החברות המובילות בשווקי הלקוחות הפרטיים והעסקיים. טווח השירותים של החברה כולל ביטוח וניהול נכסים למכלול הצרכים הפרטיים והעסקיים. פרויקט השדרוג צפוי להימשך כ-12 חודשים, ויכלול הסבה של הפלטפורמה הקיימת באליאנץ סוויס למערכת חדשנית מבוססת לינוקס. פרויקט זה צפוי להביא לצמצום משמעותי בעלויות התפעוליות של אליאנץ סוויס, תוך שהיא צפויה להשיג את ההחזר על ההשקעה (ROI) בתוך כשלוש שנים.

עוד במסגרת הפרויקט, סאפיינס תסייע לשדרג את ממשק המשתמש באליאנץ סוויס לסביבת עבודה מתקדמת. הדבר יאפשר לאליאנץ סוויס לשפר את חוויית המשתמש מחד ואת השירות ללקוחות מאידך.

"סאפיינס מביאה עמה את המתודולוגיה והניסיון שלה בשוק הביטוח, בד בבד עם טכנולוגיות חדשניות, אשר יעניקו ערך מוסף לאליאנץ סוויס", אמר ראג' גומאן, סמנכ"ל מכירות ותפעול בסאפיינס אירופה. "כל עבודת ההסבה והשדרוג ייעשו offshore, מה שיצמצם עוד יותר את עלות הפרוייקט ללקוח ".

" סאפיינס הוכיחה את מחויבותה לאליאנץ סוויס", אמר מורנו פונקי, סמנכ"ל מערכות מידע באליאנץ סוויס. "פרויקט השדרוג יסייע לנו להתקדם צעד נוסף לכיוון שירות לקוחות טוב יותר ושיפור חוויית המשתמש, תוך צמצום מכלול העלויות התפעוליות של החברה".

לאחרונה פרסמה סאפיינס את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של שנת 2011, אשר ביטאו צמיחה נוספת בהכנסות וברווחים. בין היתר, הסתכמו הכנסותיה של סאפיינס ברבעון הראשון של 2011 בכ-13.3 מיליון דולר. הרווח הנקי (Non-GAAP) הסתכם בכ-2 מיליון דולר.