תקלה בממירי הוט מג'יק: לא ניתן להקליט סדרות באופן רציף

מזה מספר חודשים מתקבלות בחברה תלונות מצד מנויים, אך הבעיה עדיין נמשכת ■ הוט בתגובה: "הנושא בטיפול, ניתן פיצוי; ברצוננו להדגיש כי התקבלו עשרות פניות בלבד"

תקלה ממושכת מונעת מלקוחות הוט המחזיקים בממיר הוט מג'יק להקליט באופן רציף סדרות - אך בחברה טרם נמצא פתרון. מזה מספר חודשים מתקבלות בחברה תלונות מצד מנויים, אך הבעיה עדיין נמשכת.

"עיקר הבעיה הוא בהקלטה של סדרות", מסביר ל', לקוח החברה. "אם כיוונת הקלטה לסדרה כאירוע חוזר, הממיר לרוב יקליט את הפרק הקרוב בלבד - ואז ימחוק את ההזמנה לשאר הפרקים".

לדבריו, "יש גם תופעות מוזרות כמו ממירים שלא מקליטים תוכנית שהיא לא חלק מסדרה - כלומר, אם אני רוצה להקליט סרט מסוים, הוא יכניס אותו לתוכניות המוזמנות - אבל לא יקליט אותו כשהוא ישודר; או מחיקה פתאומית של כל פולדר התוכניות המוזמנות. משיחות שהיו לי עם שירות הלקוחות וגם עם טכנאי שהיה פה הוסבר שזאת לא בעיה בממירים עצמם אלא במערכת המרכזית שעל בסיסה פועלת הטכנולוגיה".

"לפני כחודש הצטרפתי להוט", מספרת ס', לקוחה נוספת. "בדיל קיבלתי שני ממירים מקליטים מסוג מג'יק. אחרי שהתייאשנו מלנסות להפעיל פונקציה מאוד מהותית ששוב ושוב לא עובדת, דיברתי עם השירות, והם הסבירו לי שבאחוז מסוים מן הממירים ישנה תקלה, ולכן זה לא עובד. הסבירו לי שהתקלה קיימת כחודש אצל חלק גדול מלקוחותיהם, והם 'עובדים על זה' ו'מטפלים בזה' - אך לא יודעים לתת צפי מתי תיפתר הבעיה".

ס' קובלת על כך שהמידע הוסתר ממנה בשעה שהתחברה לחברה - כשללא ספק היה ידוע על התקלה הרשתית. "כרגע אני משלמת מחיר מלא על מכשור שהוא תקול", היא מתלוננת.

במועצה לצרכנות אומרים כי לעמדת המועצה, מאחר שיש תשלום חודשי הנוסף על החבילה הרגילה, אותו משלם הצרכן עבור השימוש בפונקציה המדוברת, על הוט לפצות את הצרכנים לפחות בסכום של הפער שבין התשלום החודשי הקבוע (בהתאם לגודל החבילה) לתוספת של ממיר המגי'ק.

גם במועצת הכבלים והלוויין מודעים לבעיה. מהמועצה נמסר כי "יו"ר המועצה, ניצן חן, הבהיר לחברת הוט כי לקוחות שנפגעו במישרין מכך שממירי המג'יק אינם מאפשרים להקליט סדרות שלמות יהיו זכאים להשבת החלק היחסי של דמי השימוש בממיר. זאת על אף שהחברה אינה מחויבת על-פי הוראות רישיונה לאפשר פונקציות מתקדמות, כגון הקלטת סדרות שלמות בממיר המקליט. מנכ"ל חברת הוט הבטיח ליו"ר המועצה כי כל לקוח שנפגע יטופל באופן פרטני".

מחברת הוט נמסר בתגובה: "הנושא בטיפול. ברצוננו להדגיש כי התקבלו עשרות פניות בלבד, לגבי בעיה באחת התכונות של הממיר המקליט. על אף שלא חלה חובת פיצוי על החברה, אנו ניצור קשר עם הלקוחות אצלם אותרה הבעיה, ומתוך מחווה שירותית יינתן פיצוי".