פסק זמן - הפרסומת האהובה השבוע; דני של שטראוס - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני

הפרסומת ל"דני" של שטראוס, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, מובילה גם השבוע את מדד הפרסומות הזכורות, אך שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה של 13.0% - נמוך ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

הפרסומת לפסק זמן - מותג נוסף של שטראוס אך באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי - מזנקת לראש מדד הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 25.7%. מדובר בפרסומת ישנה ומצליחה של המותג, שמקבלת טוויסט כשמתברר כי צופים בה דמויות האנימציה של עלית.

חברת תלמה השיקה החודש קמפיין חדש למותג "כריות", וזאת לאחר מספר שנים שבהן המותג לא נתמך תקשורתית. הקמפיין, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, נשען גם כאן על פרסומת מהעבר, אך בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים הוא מקבל זווית פרובוקטיבית במיוחד.

לדברי ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, הקמפיין השיג את מטרתו, כאשר הוא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים בקרב הצעירים בגילאי 18-35, ולעומת זאת לשיעורי אהדה נמוכים יחסית בקרב הקהל המבוגר (שהוא גם שמרני יותר).

דגני טוענת כי המפרסמים בארץ הפנימו את החשיבות הרבה של רשתות חברתיות, והם משלבים אותן בצורה מוצלחת בתוך הקמפיינים. כך, הקמפיין הנוכחי של "כריות" תלמה מפתה את בני-הנוער להשתתף במשחק "כריות" בדף הפייסבוק של המותג, על מנת לזכות בכרטיסים למסיבה מלאת הפתעות בהנחיית ציון ברוך. הדבר מוביל למעורבות גבוהה מאד של בני-הנוער בקמפיין הנוכחי, ומחזק את הקשר שלהם למותג "כריות" הן ברמה הקוגניטיבית והן ברמה האמוציונלית.

הפרסומת לטרה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כמיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 246. סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים עומד השבוע על 39 מיליון דולר.

הקאמבק של פסק זמן
 הקאמבק של פסק זמן