אברי גלעד על הפשרה עם נורסטאר: "לא התנצלתי"

אברי גלעד מדגיש כי במסגרת הפשרה הוא אינו מתנצל על דבריו לגבי מאבק חברות השילוט להחזרת שילוט החוצות לנתיבי איילון - אלא מבהיר כי דבריו לא כוונו לנורסטאר באופן ספציפי

לאחר שהשיג הסכם פשרה עם חברת נורסטאר ובעליה משה נור בעניין תביעת הדיבה שהגישו נגדו, מדגיש אברי גלעד כי במסגרת הפשרה הוא אינו מתנצל על דבריו לגבי מאבק חברות השילוט להחזרת שילוט החוצות לנתיבי איילון, אלא מבהיר כי דבריו לא כוונו לנורסטאר ונור באופן ספציפי.

נורסטאר ונור הגישו תביעת דיבה נגד גלעד בסך 2.8 מיליון שקל בגין אמירותיו, לפיהן חברות השילוט "משמנות" פוליטיקאים וחברי כנסת שתמכו במאבקן להחזרת שילוט החוצות לנתיבי איילון.

התביעה הסתיימה בהסדר פשרה, במסגרתו נורסטאר ונור הסתלקו מהתביעה, ואילו גלעד הבהיר בפומבי כי אמירותיו לא התייחסו לנורסטאר או לנור באופן ספציפי. גלעד גם הביע צער אם מאן דהוא הבין מדבריו (כטענת נור) שהוא ייחס לנורסטאר או לנור אשמה בעבירה ספציפית כלשהי.

"קיים הבדל דק - אך חד - בין הבהרה לבין התנצלות; התנצלות פירושה שאדם חוזר בו מדברים שגויים שאמר. הבהרה פירושה שאדם מצביע על חלופת הפירוש המתאימה - מבין כמה אפשרויות - לדברים נכונים שאמר", מסר בא-כוחו של גלעד, עו"ד צבי כהנא.

לדבריו, "במסגרת הפשרה קיבל גלעד את כל מה שהיה יכול לצפות לקבל בפסק דין סופי שהיה דוחה לחלוטין את תביעת נור, למעט הוצאות".