סולוטו השיקה גרסה חדשה לתוכנה שלה, עם 2 פיצ'רים חדשים

הפיצ'רים של Soluto, בתוכנה לתיקון בעיות ותקלות במחשבים האישיים, מסייעים לפתרון בעיות שמעכבות את פעילות הדפדפנים או שגורמות לקריסה של אפליקציות ותוכנות שרצות על המחשב

חברת הסטארט-אפ הישראלית Soluto, שמפתחת תוכנה המסייעת למשתמשים לתקן בעיות ותקלות שצצות במחשבים האישיים שלהם, השיקה היום (ד') גרסה חדשה לתוכנה. הגרסה החדשה כוללת שני פיצ'רים חדשים לפתרון בעיות שמעכבות את פעילות הדפדפנים או שגורמות לקריסה של אפליקציות ותוכנות שרצות על המחשב.

סולוטו הוקמה ב-2007 על ידי תומר דביר (מנכ"ל החברה) וישי גרין (סמנכ"ל הטכנולוגיות), במטרה להפחית את התסכול שחווים משתמשי ה-PC, כתוצאה מכך שהמחשב שלהם עובד לאט או מרבה להיתקע מסיבה כלשהי. זאת באמצעות שילוב של טכנולוגיה ייחודית ובניית מאגר ידע קהילתי מצטבר, המבוסס על ההתנסויות של משתמשי הPC- (PC Genome).

התוכנה, שהושקה במאי 2010 במסגרת כנס TechCrunch Disrupt (ואף זכתה במקום הראשון), כללה פיצ'ר אחד מרכזי - Chop Boot, שאיפשר למשתמשים להבין ממה מורכב זמן איתחול המחשב שלהם, כיצד ניתן לקצר אותו, בין על ידי הסרת תוכנות ואפליקציות מיותרות ובין אם על ידי דחיית זמן האתחול שלהן, וכיצד פעלו משתמשים אחרים שנתקלו באותה בעיה.

היום משיקה סולוטו שני פיצ'רים נוספים. הפיצ'ר הראשון - Lighten Web Browser, מסביר למשתמשים אלו תוספים או סרגלי כלים רצים על גבי הדפדפנים שלהם (אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס וכרום), והאם ניתן או מומלץ להסירן עד מנת להפוך את הדפדפן ליציב יותר. הפיצ'ר גם מציע למשתמשים לשנות את מנוע החיפוש שלהם לגוגל, בינג או יאהו, במידה וסרגל כלים מסויים שינה את מנוע החיפוש של המשתמש ללא ידיעתו למנוע חיפוש פחות מוצלח.

הפיצ'ר השני - Heal Crashes, מנתח אפליקציות ותוכנות שקורסות למשתמש, ומשווה אותם אל מול עשרות מיליוני קריסות שכבר נצברו במערכת של סולוטו. ככל שזמן השימוש בתוכנה גבוה יותר, המערכת של סולוטו תדע גם להציע פיתרונות שימנעו קריסה עתידית.

סולוטו גייסה עד כה סכום של 7.8 מיליון דולר בשני סבבים, בהובלת קרנות ההון סיכון בסמר, גיזה ופרוקסימה, והיא נמצאת בשלבים מתקדמים להשלמת סבב הגיוס השלישי המוערך בכ-10 מיליון דולר. עד היום, קרוב ל-2 מיליון איש ברחבי העולם כבר הורידו את התוכנה של סולוטו.