איפה חזי בצלאל? לא בא לתת ערבות של 710 מיליון שקל

אי שביעות רצון במשרד התקשורת: רשמית, הוא יכול להגיש את הערבות עד מחר, אולם במשרד ציפו שיעשה זאת היום בשל סוף השבוע ■ היה צפוי לבוא היום בשעה 17:00

נכון לשעה האחרונה, איש העסקים חזי בצלאל, שזכה במכרז התדרים הסלולרי, טרם הגיש את הערבות למשרד התקשורת בסך 710 מיליון שקל שהיה אמור להגיש. אמנם המועד האחרון להגשת הערבות הוא מחר עד חצות ואולם, בצלאל הבהיר לראשי המשרד כי הוא צפוי לבוא היום בשעה 17:00 ולהגיש את הערבות - אך אנשיו אמרו שחל עיכוב מסוים אך בכוונת החברה להגיש את הערבות או היום בערב (מה שלא בטוח שייתכן אלא אם אנשי משרד התקשורת יהיו מוכנים להישאר במשרדיהם עד שיגיע) או מחר.

בכל מקרה, העובדה שבצלאל לא הגיש את הערבות היום, כפי שהיה מצופה ממנו, מעוררת חששות במשרד התקשורת, שכן גם אם הבטיח שיביא את הערבות, בסופו של יום, מצופה מאיש עסקים ברמתו שלא ימתין עד הרגע האחרון ושייערך לכך מבעוד מועד, בדיוק כפי שעשתה חברת מירס שהציגה את הערבות בשעה 14:30 בדיוק כפי שהבטיחה ותיאמה מול משרד התקשורת.

נציין שבצלאל הבטיח באמצע השבוע שהוא יעמיד את הערבות ושאין בכוונתו לסגת מהמכרז, ואולם בשוק נפוצו בשבועות האחרונים הרבה מאד סימני שאלה סביב יכולתו לעמוד במשימה ובמחוייבות שנטל על עצמו. אנשיו הקפידו לאורך כל הדרך להגיד שהם לרגע אחד לא סטים מהתוכנית ושהם מתכוונים בהחלט לעמוד במכרז ולהפקיד את הכסף.

בכירים במשרד התקשורת הביעו אי נחת מכך שבצלאל לא הציג בפניהם את הערבות למרות ההבטחות ולמרות שציפו לו שיעשה זאת בשעה 17:00 כפי שהבטיח. לדברי גורמים, באופן פורמלי חזי יכול להגיש את הערבות עד מחר בחצות, ואנחנו מאמינים לו שיעשה זאת, ואולם ההתנהלות האחרונה שלו אינה משדרת ביטחון ולא ציפינו שלדבר כזה, אמרו.