ראשי המינהלת: לא נאפשר פיינל-פור של האדריאטית בתל-אביב

המתח בין ראשי המינהלת למכבי ת"א קרוב לנקודת הרתיחה. המינהלת בוחנת אם הרישיון שקיבלה הליגה האדריאטית מפיב"א מאפשר לה לצרף קבוצה ישראלית

היחסים המתוחים בין מכבי ת"א למינהלת הליגה, שקיבלו בסופ"ש ביטוי בחלופת הודעות לתקשורת על אירועי הפיינל-פור, הם רק חלק מסכסוך שהולך ומעמיק בין הצדדים. ל"גלובס" נודע כי מינהלת הליגה בוחנת בימים האחרונים מבחינה משפטית האם הרישיון שקיבלה הליגה האדריאטית מפיב"א אירופה ופיב"א העולמי, מאפשר לה לשתף קבוצה ישראלית.

בנוסף, במינהלת מתכוונים לעמוד על הרגליים האחוריות ולא לאפשר בשום מקרה לשחק את הפיינל-פור של הליגה האדריאטית בתל אביב, מהלך שלטענת המינהלת יפגע באופן קשה בפוטנציאל המסחרי של הפיינל-פור הישראלי שאמור להתקיים בסמוך, וכן בהכנות אליו.

במינהלת בוחנים כעת הצעה של מספר קבוצות בליגה להעלות לדירקטוריון הצעה להגביל את מספר השחקנים הישראליים הבכירים בכל קבוצה, זאת מתוך חשש שמכבי ת"א "תפרק את הקבוצות בליגה ותיקח מהן את השחקנים הבכירים, כדי לעבות את הסגל שלה לעונה הבאה ותוכל להתמודד בשלוש מסגרות", לדברי גורם בכיר בדירקטוריון. אחת ההצעות שעלתה היא להגביל את מספר שחקני הנבחרת הלאומית בקבוצה לארבעה. גורם בכיר בענף טוען ש"במינהלת, שהיו מוכנים ללכת לקראת מכבי בכל הנוגע לליגה האדריאטית בעניין ימי המשחקים, מתוך רצון לאפשר לסייע למכבי להגדיל את ההכנסות שלה - לא יוכלו לקבל את העובדה שאת ההכנסות הנוספות מהאדריאטית הם ינצלו כדי לבוא לקבוצות בליגה ולהציע להן פיצוי כספי עבור שחקנים, שבסוף עוד ישתמשו בהם כדי לשחק בליגה אחרת".

בסוף השבוע האשימה המינהלת את מכבי ת"א כי לא פעלה לעצור את הקללות כנגד ראש המינהלת, אבנר קופל, במהלך אירועי הפייהל-פור.