א. דורי בנייה נבחרה כקבלן המבצע של מגדלי הארבעה

עלות הביצוע לפרוייקט מגדלי הארבעה הינה 351 מיליון ש', נמוך ב-20 מיליון ש' מהתמחור המקורי ■ עידו חג'ג': "א. דורי תבצע את העבודה על המגדלים ברמה הגבוהה ביותר"

חברת א. דורי בנייה נבחרה כקבלן מבצע להקמת פרויקט המשרדים מגדלי הארבעה של קבוצת חג'ג' בתל אביב, כך אישר דירקטוריון הקבוצה. עלות הביצוע, עליה סוכם עם חברת א. דורי, היא 351 מיליון שקל, מחיר הנמוך בכ-20 מיליון שקל מהתמחור המקורי של הפרויקט.

‏כזכור, במארס מימשה קבוצת חג'ג', של האחים צחי ועידו חג'ג', את האופציה לרכישת פרויקט המשרדים ברחוב הארבעה בדרום הקריה בתל אביב מידי החברות גינדי החזקות והאחים משה ויגאל גינדי, תמורת כ-345 מיליון שקל.

‏פרויקט מגדלי הארבעה מתוכנן להיבנות על פני שטח של שישה דונם ברחוב הארבעה שבלב ת"א, עליו ניתן להקים שני מגדלי משרדים בני 33 קומות כל אחד, ובסך הכל 75 אלף מ"ר בנוי למשרדים. בנוסף יכלול הפרויקט קומת מסחר. ‏את שטחיו של אחד המגדלים שיווקה קבוצת חג'ג' במסגרת קבוצת רכישה שארגנה, אליה הצטרפה חברה בבעלות טדי שגיא, ואילו את המגדל השני משווקת החברה בימים אלה.

‏על תכנון הפרויקט אחראי האדריכל משה צור. הפרויקט כולל חיפוי קירות מסך זכוכית בכל חזיתות הבניין, לובי כניסה בגובה של 13 מטר וטרקלין עסקים מפואר, שישמש לישיבות ולמנוחה. רוב המשרדים כוללים נוף פנוראמי לים.

‏חברי קבוצת הרכישה של המגדל הדרומי כוללת גורמים כמו יו"ר ומייסד קרן ההון סיכון, "כרמל ונצ'רס" שלמה דברת, מנכ"ל ומייסד "מלאנוקס" אייל ולדמן, משרד עוה"ד עמר-רייטר-ג'אן ושות', משרד עו"ד שמעונוב-רוזנבוך ושות', עו"ד גד טיכו, קבוצת "מנורה מערכות", השמאי עדי נאור ובעלי מקצועות חופשיים נוספים. קבוצת חג'ג' רכשה גם היא שטחים במגדל, במטרה להעביר לשם בעתיד את משרדיה.

‏קבוצת חג'ג' אחרית להקמתם של יותר מ-40 פרויקטים, כולל במגדל "מאייר רוטשילד", בתל אביב, שכונה של 108 דירות בארסוף, מגדל יוקרה בנמל תל אביב ועוד. כן מקימה הקבוצה בימים אלה את פרויקט מגדלי תל אביב (שני מגדלים בני 34 קומות), מגדלי הצעירים (שני מגדלים בני 40 ו-46 קומות) ומגדל משרדים ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק.

‏לדברי עידו חג'ג', מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת חג'ג', "אומרים שאין חכם כבעל ניסיון. מהפרויקטים הרבים שהקמנו, למדנו שתמיד עדיף לתמחר עלויות במחיר גבוה יותר, ולקחת בחשבון אפשרות של הוצאות בלתי צפויות. היכולת, בסופו של דבר, לשמח את הרוכשים בקבוצת הרכישה, על ידי החיסכון שהשגנו להם בעלויות, היא מבחינתי סיפוק אדיר. חברת א.דורי היא חברה ותיקה ומנוסה, שהוכיחה את עצמה כבר במאות פרויקטים, ואין לי ספק שהיא תבצע את המגדלים ברמה הגבוהה ביותר, המאפיינת אותה".