פיטורים בפרטנר: ל-35 טכנאי שירות הוצע לעבור חברה

פרטנר מפטרת 35 עובדי שירות, שלהם הציעה לעבור לחברה שמספקת שירות ל-012 סמייל מקבוצת רוטל ■ ייתכן כי חלק מהטכנאים יישארו בפרטנר, אך רובם ייאלצו לעזוב

חברת פרטנר החלה בפיטורי טכנאי שירות, במסגרת היערכות ותכנון להעברת הפעילות הקווית לחברת 012 סמייל. נודע כי פרטנר מפטרת 35 עובדי שירות, שלהם הציעה לעבור לחברה שמספקת שירות ל-012 סמייל מקבוצת רוטל. ייתכן כי חלק מהטכנאים יישארו בפרטנר, אך רובם ייאלצו לעזוב.

בחודשים האחרונים הפעילות הקווית של פרטנר נמצאת בהיערכות חדשה לקראת העברתה לסמייל, והתוצאה היא שנדרש פתרון לטכנאי השירות שהם עובדי החברה. היות וסמייל לא מעסיקה טכנאים אלא מוציאה את העבודה לחברה חיצונית, המטרה היא לנסות ולשבץ את הטכנאים באותה חברה.

על-פי הערכות ראשוניות, בקרב הטכנאים ישנה אי-ודאות רבה, והם חוששים מהמעבר לחברת רוטל, כך שייקח זמן עד שיתברר מי מהם מוכן לעבור ומי יעדיף ללכת הביתה.

בכל מקרה, נציין כי מדובר בפעילות השירות של הטכנאים ולא בפעילות עצמה, שתעבור לסמייל בעוד מספר חודשים בצורה מסודרת.

מפרטנר נמסר בתגובה: "כחלק מההיערכות לקראת שילוב פעילות עם חברת 012 נערכות שיחות שיחות עם כ-40 מטכנאי החברה העוסקים בפעילות שירותי האינטרנט והטלפוניה הקווית, לקראת המשך העסקתם. לעובדים אלה מוצעות אפשריות העסקה בתחום פעילותם או בתחומים מקבילים, הן בחברה והן מחוצה לה".