"גלובס" משיק אפליקציית אייפד; היכנסו והורידו עכשיו!

"גלובס" הוא העיתון הראשון בישראל שיוצא עם אפליקציה ייעודית לאייפד המבוססת על תכני העיתון המודפס

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק היום (א') אפליקציה למכשיר האייפד, מחשב הלוח מבית אפל. "גלובס" הוא העיתון הראשון בישראל שיוצא עם אפליקציה ייעודית לאייפד, המבוססת על תכני העיתון המודפס.

אפליקציית האייפד של "גלובס" מאפשרת מעבר מהיר בין התכנים ממגוון המדורים של "גלובס", ובהם: כותרות היום, שוק ההון, דין וחשבון, היי-טק ואינטרנט, נדל"ן, נתח שוק וצרכנות, פנאי, דעות ועוד. כמו כן, ניתן לשתף ולשמור כתבות במאגר הכתבות השמורות.

לאפליקציה יש ארכיון כתבות המאפשר חיפוש, הורדה וקריאת תכנים שהתפרסמו בטווח של שבוע לאחור. בנוסף, ניתן לצפות בתכני המגזינים מבית גלובס: "פירמה", "ליידי גלובס", "מגזין G" ו-"MANTALK", וגם בכתבות הווידאו של גלובס TV.

"האייפד הינו פלטפורמת הפצה חשובה ובעלת ערך לתכני 'גלובס'", אמר מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון. "האפליקציה נבנתה באופן מותאם בין צרכי המשתמש לבין יכולות המכשיר. אנו שמחים לבשר על יציאתה לאור ובטוחים בערך ובחוויית השימוש שלה לקורא. מהלך זה המצטרף לשלל הפעולות שלנו הינה חוד חנית בחדשנות וביזמות המהווה אבן-יסוד ב'גלובס'".

עם השקת האפליקציה של "גלובס" יוכלו ליהנות משתמשי האייפד מתכנים כלכליים ופיננסיים משודרגים. כחלק מתהליך ההשקה השימוש באפליקציה הוא ללא תשלום. ניתן להוריד את האפליקציה בכתובת הבאה:

http://itunes.apple.com/us/app/id437480364?mt=8&ls=1#