מי פולט יותר קרינה: האייפון או מכשירי האנדרואיד?

ארגון הבריאות העולמי מפרסם את רשימת הטלפונים שפולטים הכי הרבה קרינה ■ מבין האייפונים, התרחקו ממכשיר ה-3GS

ארגון הבריאות העולמי פרסם את רשימת הטלפונים שפולטים הכי הרבה קרינה, גורם שהופך מרכזי יותר ויותר בעת רכישת סמארטפון חדש, רובם נציין לא נמכרים בישראל. שאלת מיליון הדולר בתחום היא מה עדיף, אייפון או אנדרואיד?

לפי הרשימה, בעוד האייפון של אפל היה מדורג באמצע הרשימה מכשירי האנדרואיד היו מפוזרים לאורך הרשימה.

מתוך כלל מכשירי האייפון, דגם האייפון 3GS פולט הכי הרבה קרינה, לאחר מכן אייפון 4 והמכשיר הסלולרי של אפל שפולט הכי מעט קרינה הוא דגם האייפון 3.

מתוך מכשירי האנדרואיד הפופולרים ביותר בארה"ב, לדגמים מסוג Droid של מוטורולה הקרינה הגבוה ביותר, לאחר מכן דורג מכשיר ה-HTC G2. מכשירים פופולריים שדורגו נמוך יחסית ברשימה היו HTC myTouch 4G ו-Evo 4G.

למכשירי האנדרואיד בעלי הקרינה הנמוכה ביותר שיעור קרינה זהה לזה של האייפון 3, שכאמור הוא בעל הקרינה הנמוכה ביותר מהמכשירים של אפל. עם זאת, מהמכשירים עם הקרינה הגבוה יותר עדיף להשתמש באייפון 4 ו-3GS לעומת מכשירי האנדרואיד.

חשוב לציין כי למרות שמכשירי האייפון בטוחים יותר ממכשירי האנדרואיד, הם עדיין מדורגים באמצע הרשימה. אפל פירסמה המלצה לדבר עם האייפון במרחק 15 מילימטר מהאוזן, להשתמש באוזנייה אלחוטית, לדבר דרך הרמקול או הכי פשוט - להפחית את השימוש בטלפון הסלולרי.

רשימה חלקית של הטלפונים:

1. Motorola Bravo

2. Motorola Droid Global

3. Palm Pixi

4. Blackberry Bold 9700

5. Motorola Droid R2D2

6. Motorola Droid 2

7. Motorola Droid

8. Motorola Droid X

9. HTC Droid Incredible

10. Blackberry Curve 3G 9330

11. Blackberry Curve 8520

12. Apple iPhone 3G S

13. Apple iPhone 4

14. Apple iPhone 3G

15. Samsung Transform

16. LG Quantum