בזק בחרה להטמיע פתרון תקשורת אופטית של רוטל

הפתרון מסוגל לרבב על גבי סיב אחד כמות תקשורת גדולה פי 40 ובכך לייעל את העברת הנתונים ברשת

רוטל נטוורקס, המספקת פתרונות הנדסה ואינטגרציה של פתרונות תקשורת מתקדמים, נבחרה על ידי חברת התקשורת בזק ליישום פתרון טכנולוגי חדשני מבית חברת Ekinops הצרפתית.

הפתרון המיושם ברשת התקשורת האופטית של בזק מסוגל לרבב על גבי סיב אחד כמות תקשורת גדולה פי 40 ובכך לייעל את העברת הנתונים ברשת ולהגיע לניצולת טובה יותר המאפשרת אספקת שירותי תקשורת בקצבים מהירים של עד 400 ג'יגה בייט.

באמצעות הטמעת הפתרון הטכנולוגי, המערכות הקיימות משודרגות ומתאפשרת העברת שירותים שונים בכמויות נתונים גבוהות יותר על גבי רוחב הפס הקיים, דבר המאפשר לספק לארגונים עסקיים שירותי אינטרנט ושירותי טלפוניה מבוססי IP בקצבים מהירים בפריסה ארצית.

שי ברנע, סמנכ"ל מכירות רוטל נטוורקס: "שוק התקשורת האופטית מתמודד עם אתגר לא פשוט הנוצר בשל ריבוי יישומי התקשורת ההולכים וגדלים אשר גורמים לעומסי תעבורה גבוהים על גבי רוחב הפס, מחד, והשאיפה לספק ללקוח שירותי תקשורת מתקדמים בהתאם לצרכיו, מאידך. הפתרון של Ekinops שיישמנו בליבת רשת התקשורת האופטית של בזק מאפשר לבזק להיערך בצורה אופטימלית מול אתגר זה ולספק ללקוחותיה את שירותי התקשורת המתקדמים ביותר".