ארקיע ורשת בתי-הקפה אילן'ס משיקות שיתוף-פעולה אסטרטגי

במסגרת המהלך יימכרו ויחולקו לנוסעים בטיסות ארקיע מוצרי מזון וקפה תחת המותג "אילן'ס בארקיע - יש טעם חדש באוויר" ■ שתי החברות השקיעו יחד במהלך כ-150 אלף דולר

חברת ארקיע ורשת בתי-הקפה המובילה אילן'ס הודיעו על שיתוף-פעולה אסטרטגי, במסגרתו יימכרו ויחולקו לנוסעים בטיסות ארקיע מוצרי מזון תחת המותג המשותף "אילן'ס בארקיע - יש טעם חדש באוויר". כמו כן יוצע למכירה במטוסים הקפה האיכותי של אילן'ס.

התפריטים הייחודיים למטוסי ארקיע כוללים מגוון כריכים, סלטים, עוגות ועוגיות ממיטב ההיצע של רשת בתי-הקפה, לצד קפה משובח. כל המוצרים מיוצרים על-פי הסטנדרט שנקבע על-ידי רשת אילן'ס, ויוגשו טריים מדי יום בטיסות הבינלאומיות של ארקיע.

המוצרים יימכרו בטיסות "ארקיע אקספרס" - טיסות הלואו-קוסט של ארקיע, ויחולקו לנוסעים שרכשו כרטיסים לטיסות הכוללות שירות מלא.

שתי החברות השקיעו יחד במהלך המשותף כ-150 אלף דולר.

לדברי מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, "מדובר במהלך מהפכני המשתלב במדיניות ארקיע לטובת הנוסע. נוסעי ארקיע ייהנו ממזון ומקפה איכותיים שישדרגו עוד יותר את אווירת החופשה המתחילה עם העלייה למטוס. אני גאה בעובדה שאילן'ס בחרה בארקיע למיזם המשותף ובטוח ששתי החברות, כמו גם ציבור הנוסעים, ייהנו מהמהלך".

יעקב לוזון, בעלי רשת אילן'ס, מסר כי "רשת אילן'ס, שהוכרה בסקרים רבים כרשת בתי-הקפה האיכותית בישראל, נמצאת בשנה האחרונה במגמת התרחבות, והמיזם הנוכחי הוא חלק ממגמה זו. אני משוכנע כי גם בעוד מספר שנים אילן'ס תמשיך להיות הרשת המובילה בישראל, הן באיכות והן בייחודית של הקפה ומוצרי המזון המיוצרים ברשת".