מחשב אישי של לנובו - חומרה טובה ומסך בינוני

מחשבי All In One הם חיה מוזרה - מדובר במחשב שכולל מסך מגע ואת שאר הרכיבים בתוכו ■ החומרה של הלנובו M90z סבירה מאוד, אבל העיצוב מיושן והמסך לא מדהים

מחשבי All In One הם חיה מוזרה. מדובר במחשב שכולל מסך מגע ואת שאר הרכיבים בתוכו - לנובו מציגה את הדגם M90z.

* מסך מגע: גודל 23 אינץ', תצוגה עם תמיכה ב-HD. התמונה דורשת קצת שדרוג באיכות הצבעים שלה, והתאורה בחדר מייצרת מעט השתקפות. שימוש במסך מגע במחשב נייח, ולא רק בדגם של לנובו, שהפעולה הזו היא לא טבעית. בעוד שבטלפונים או בטאבלטים, המסך קרוב אלינו, כי אנחנו מחזיקים אותם ביד, במחשב נייח המסך עומד בצורה ישרה ובדרך כלל אנו נאלצים להתקרב. התוצאה היא, שגם בשימוש במשחקים, כמו ב-Angry Birds, הבחירה עוברת בסוף לשימוש בעכבר. מבחינת יכולות, החברה מציעה ערכת משחקים של מיקרוסופט וגם ממשק מגע המציע קישורים ליכולות בסיסיות במחשב, כמו שליחה שלו למצב שינה או שליטה בווליום. במצב הזה גם ניתן לתכנת הפעלה של יישומים לפי דרישה.

* עיצוב: מוצרי לנובו סובלים לרוב מבעיית עיצוב. M90z מגיע מחומרי פלסטיק אפורים, המוצר נראה מיושן וקשה לחשוב שבפנים מסתתרת חומרה יחסית טובה.

* מקלדת ועכבר: שני האביזרים האלו ברמה בסיסית מאוד, ללא טכנולוגיה אלחוטית.

* חומרה: מעבד i5 של אינטל עם 2 ג'יגה זיכרון, כונן קשיח בנפח חצי טרה במהירות 7200, מצלמת אינטרנט עם כיסוי לשמירה על פרטיות, בלוטות', כונן DVD פנימי. יש כאן גם 6 כניסות USB ואין כניסת HDMI.

* בשורה התחתונה: החומרה סבירה מאוד, אבל העיצוב מיושן והמסך לא מדהים.

* מחיר: 4,600 שקל .

* ציון: 7.5.