בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל, ובמקום השלישי - "ישראל היום"

בנק הפועלים מסתער על הסלולר באמצעות אפליקציית אייפון חדשה. הבנק משקיע השבוע כ-2.1 מיליון שקל בפרסום באמצעות המשרד העיקרי שלו, אדלר-חומסקי, שהשיק את המיתוג מחדש עם ארז טל ועלמה זק. כשבנות ישראל מתחילות לדבר בסלנג של "אני על זה", כנראה שהסיסמה קליטה.

סופר-פארם מתחילה לחמם מנועים לפני האירוע השנתי של BEAUTY CITY שיתקיים בגני התערוכה, ויוצאת השבוע במבצע BEAUTY SALE באמצעות באומן-בר-ריבנאי, במסגרתו ימכרו עשרות מוצרי יופי ב-9 שקלים למוצר.

העיתון "ישראל היום" נכנס השבוע לטבלת המותגים המושקעים תחת הסלוגן "ישראל קוראת 'ישראל היום'". העיתון מפרסם את עצמו בווליום גבוה יחסית מחודש מאי, בו השיק את קמפיין טובי הכותבים של העיתון. הפרסום כולל טלוויזיה, מה שמוכיח שהעיתון מחפש להגדיל את מעגל קוראיו, שכן העיתונים בדרך-כלל מסתפקים בפרסום עצמי בפלטפורמות שלהם. משרד הפרסום הוא דרורי-שלומי, שמראה השנה התקדמות יפה.

בנק לאומי למשכנתאות עולה בקמפיין המשמעותי הראשון שלו השנה עם מסלול משכנתא בטוחה, באמצעות באומן-בר-ריבנאי ובכיכובם של קובי מימון ונתי קלוגר. הקמפיין הטלוויזיוני מתבדל משאר הפרסומות בברייק עקב צורניות שונה, והדרך שבה בחרו לעשות אותו ממחישה באופן מעניין את הרעיון שמאחורי המוצר.

מזגני טורנדו סוגרים השבוע את החמישייה עם לוק פרסומי ישראלי יותר מבשנה שעברה. החברה, שהעבירה ב-2010 את תקציב הפרסום שלה לשלמור-אבנון-עמיחי, הפחיתה אותו משמעותית. כעת טורנדו עולה בפרסומת הומוריסטית עם דודו ארז המוכר מתוכניות הלייט-נייט של ביפ, על מנת להמחיש את חסכוניות פעולת מגזן הסופר אינוורטר.

המותגים המושקעים

1. בנק הפועלים - 2,135,706 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

2. סופר-פארם - 1,991,850 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. "ישראל היום" - 1,308,393 שקל - באמצעות דרורי-שלומי

4. בנק לאומי למשכנתאות - 1,186,527 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. מזגני טורנדו - 1,171,000 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 3-9/6/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.