מאמינים במוצר: הגיוס של ג'לסיס עלה ל-6.2 מיליון דולר

החברה מאמינה כי לא תהיה מושפעת מהסנטימנט השלילי של ה-FDA משום שהמוצר שלה תרופה ■ בגיוס הראשון של ג'לסיס ב-2008 הצליחה לגייס 16 מיליון דולר

חברת ג'לסיס ומשקיעיה לא מושפעים מן הצרות שעוברות לאחרונה על שוק התרופות להשמנה. שלוש תרופות כאלה נדחו השנה על-ידי הרשות המזון והתרופות בארה"ב (FDA), ורק החודש נדחתה בפעם השנייה בקשתה לשיווק של חברת אורקסיג'ן, שבה השקיע בעבר מורי ארקין. בתגובה אורגסיג'ן הכריזה כי תוותר על השוק האמריקני.

למרות זאת, ג'לסיס החליטה להגדיל את היקף סבב גיוס ההון שלה ל-6.2 מיליון דולר, לעומת 3.6 מיליון דולר מאז מאי, אז דווח ב"גלובס" על הסגירה הראשונה.

בגיוס הראשון שלה ב-2008 הצליחה החברה לגייס 16 מיליון דולר, ובין משקיעיה נמצאות הקרנות Puretech שהייתה קשורה גם בהקמת החברה, אורבימד, Queensland BioCapital, וחברת מרק האמריקנית.

ג'לסיס מאמינה כי לא תהיה מושפעת מהסנטימנט השלילי של ה-FDA כלפי תרופות נגד השמנה, משום שהמוצר שלה אינו תרופה, אלא פנינים קטנות שסופחות מים והופכות את הקיבה למלאה יותר בעת הארוחה, ולאחר מכן מתפרקות ונמסות.

המוצר אמור לעבור דרך הגוף ולא לחדור אל מחזור הדם והתאים, ולכן היא מאמינה כי הוא יהיה בטוח מספיק כדי לעמוד בדרישות הרשות.