לפידות חלץ: הוארך בשנה תוקף הרשיונות "כוכב" ו"אירוס"

השותפות הודיעה לבורסה: הוארך תוקפם של רשיונות 335/חלץ כוכב ו"אירוס"לחודש יוני 2012 ■ עד יוני 2012, תנהל השותפות תוכנית עבודה ■ חלקה של השותפות בביצוע תכנית העבודה נאמד בכ-600 אלף דולר

השותפות לפידות חלץ הודיעה היום (א') לבורסה כי התקבלה הודעת הממונה על ענייני הנפט לחברת אווניו לפייה הוארך תוקפם של רשיונות 335/חלץ כוכב ו"אירוס"לחודש יוני 2012.

במהלך השנה עד יוני 2012, תנהל השותפות תוכנית עבודה מלאה, השותפות מדווחת כי חלקה בביצוע התכנית נאמד בכ-600 אלף דולר. תוכנית העבודה תכלול בין היתר את הפעולות הבאות: חלץ 41 יושלם למטרת "דולומיט כוכב" עד סוף חודש יוני ויוגש דוח על פעילות הקדיחה. יערכו מבחני הפקה בקידוח חלץ 41 ויוגש דוח מסכם עד סוף חודש ספטמבר השנה. פעולות נוספות שיערכו במהלך התקופה: שיפוץ קידוח חלץ 25 עד סוף חודש נובמבר השנה, החדרת מים בקידוח חלץ 9 והגשת דוח מפורט על תוצאות.

שדה חלץ הממוקם בין אשקלון לשדרות הוא השדה הפעיל הותיק בישראל ושהשאיבה ממנו נמשכת ברציפות מאז גילויו ב-1955, ובו פועלים כיום 4 קידוחים המניבים נפט בשווי של מליוני דולרים בשנה. סך הכול הופקו מחלץ עד היום למעלה מ-17 מיליון חביות. אולם קצב ההפקה, שעמד תחילה על 400 חביות ליום, מסתכם היום ב-60 חביות ביום בלבד.

חברת אבניו גרופ נסחרת בניו יורק (סימול: AVNU.PK), ושותפות לפידות-חלץ, שבשליטת יעקב לוכסמבורג, נסחרת בתל-אביב.