דניה סיבוס תבנה פרויקט לקבוצת רכישה ב-100 מיליון שקל

מדובר בפרויקט גני מרום העתיד לכלול שני מגדלי מגורים בני 20 קומות ו-77 יחידות דיור בכל מגדל

קבוצת הרכישה אותה מובילה חברת תדהר ברמת גן וחברי הקבוצה בחרו בדניה סיבוס, זרוע הבניה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל, להיות הקבלן המבצע של הפרויקט. החברה חתמה על חוזה עם קבוצת הרכישה בהיקף כספי של 100 מיליון שקל.

מדובר בפרויקט גני מרום העתיד לכלול שני מגדלי מגורים בני 20 קומות ו-77 יחידות דיור בכל מגדל. בנוסף, מתוכנן בפרויקט חניון תת קרקעי בן שתי קומות המשותף לשני המגדלים.

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס, התייחס לחתימת החוזה ואמר כי "פרויקט גני מרום ברמת גן מצטרף לשורה של פרויקטים גדולים ומשמעותיים בהם זכתה לאחרונה החברה. אנחנו מבצעים נכון להיום 60 פרויקטים ברחבי ישראל במקביל לפרויקטים שהחברה מבצעת ברוסיה ורומניה".

עוד הוסיף גינזבורג כי בניית שני המגדלים תעשה במקביל והחברה צפויה להשלים את בנייתם בפרק זמן של 25 חודשים.

הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל רן בלנדר, כולל תמהיל מגוון של דירות 4 חדרים, 5 חדרים ודירה אחת של 6 חדרים. הפרויקט כולו יחופה באבן חברונית.

כזכור, דניה סיבוס חתמה לאחרונה על מספר חוזים להקמת פרויקטים במקומות שונים בארץ. בין השאר מדובר בהקמת פרויקט אזורים Y ברחובות של חברת אזורים, One &Only של גינדי החזקות בפתח תקווה, פרויקט UNIK של אמריקה ישראל ועמוס לוזון בפתח תקווה, פרויקט מגדלי שרונה גינדי החזקות במתחם דרום הקריה בתל אביב ועוד.