מניית היום: קיבלה אישור לרישום פטנט - ומזנקת 5%

חברת אייסקיור קיבלה אישור לרישום פטנט נוסף בארה"ב - בגין שיטת טיפול חדשה ■ מנכ"ל החברה: "האישור מדגיש את יתרונות המערכת ביחס למערכות מתחרות"

חברת אייסקיור , הפועלת בתחום הטיפול הזעיר פולשני באמצעות הקפאת גידולים בגוף האישה, הודיעה היום (ג') על קבלת אישור לרישום פטנט נוסף בארה"ב בגין שיטת טיפול שפיתחה החברה המשלבת הקפאה, הפשרה וחימום בגז בודד.

לפי השיטה עליה התקבל האישור לרישום הפטנט, נעשה שימוש בפאזה הנוזלית של חנקן - להקפאה ובפאזה גזית מחוממת, הן להפשרה והן לחימום המאפשר את שחרור המחט בתום הפרוצדורה, ללא הכנסת זרם חשמלי. המערכת עצמה משמשת לטיפול זעיר פולשני בגידולים באמצעות הקפאה כתחליף לניתוח. תאריך הפקיעה של הפטנט הינו מאי 2030.

חשוב להדגיש כי קבלת הפטנט מהותית לפעילות אייסקיור שכן היא מאפשרת שימוש בטכנולוגיה מקורית המגבירה את בטיחות ואפקטיביות התהליך, ובכך מבדלת את החברה מטכנולוגיות מתחרות. פטנט זה מצטרף לכ-7 פטנטים נוספים של אייסקיור שאושרו לרישום בארה"ב.

"אנו שמחים על קבלת האישור ורואים בכך מרכיב משמעותי בהגנה על הפיתוח הייחודי והקניין הרוחני של החברה", אמר מנכ"ל אייסקיור, חזי הימלפרב. "אישור קבלת הפטנט מדגיש את יתרונות המערכת לטיפול בגידולים בשד ואת הביטחות והאפקטיביות של המערכת ביחס למערכות מתחרות".